مشکلات در مسیر عرضه و قیمت ۱۱۰۰ دلاری برای آیفون ۸! - تکفارس 
مشکلات در مسیر عرضه و قیمت ۱۱۰۰ دلاری برای آیفون ۸! - تکفارس 

مشکلات در مسیر عرضه و قیمت ۱۱۰۰ دلاری برای آیفون ۸!

امید بصیری
۳۰ تیر ۱۳۹۶ - 14:00
مشکلات در مسیر عرضه و قیمت ۱۱۰۰ دلاری برای آیفون ۸! - تکفارس 

به نظر می رسد که اپل با موانع زیادی بر سر راه عرضه پرچم دار بعدی خود رو به رو است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

چند روز پیش بود که آقای مورگان استنلی خبری را منتشر کردد مبنی بر اینکه گوشی آیفون ۸ پرچم دار بعدی اپل با تاخیر در پروسه ساخت اش مواجه شده و حداقل تا نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۸ منتشر نخواهد شد. کیت هیبرتی ،یکی از معتبر ترین افراد در بین تحلیل گران شرکت اپل، نیز تاخیر در عرضه این گوشی به دلیل مشکلات در پروسه ساخت آن را تایید کرده است. مشکلاتی که بیشترین آنها مربوط به صفحه نمایش و دوربین گوشی می شود. پیش بینی تاخیر احتمالی در عرضه این گوشی سوال بزرگی است که این روز ها ذهن تحلیل گران را مشغول کرده است. اما یکی دیگر از سوال های مربوط به گوشی مربوط به حسگر اثر انگشت آن یعنی تاچ آیدی(Touch ID) است؛ محل قرارگیری تاچ آیدی در آیفون بعدی کجاست؟!

۳ نقطه مختلف و احتمالی برای قرارگیری این سنسور پیش بینی می شوند. اولین و محتمل ترین گزینه ادغام کردن این سنسور با صحفه نمایش گوشی است. این مسئله به آیفون بعدی اجازه می دهد تا از صفحه نمایش لبه تا لبهه(Edge to Edge) بهره ببرد بدون اینکه مجبور شود در قسمت جلویی گوشی دکمه ای به کار ببرد. دومین احتمال مربوط به قرارگیری این سنسور در بخش پشتی گوشی می شود. این احتمالی است که همگان امیدوارند هیچ وقت درست از کار در نیاید. بعد از منتشر شدن تصاویر احتمالی ای مبنی بر قرار گرفتن این سنسور در قسمت پشتی گوشی، مشتریان با نگاه منفی ای به این قضیه نگاه می کردند. راه سوم نیز اخیراً از سوی برخی مطرح شد تا نظر همگانی درباره آن معلوم شود. در این راه دیگر سنسور اثر انگشتی وجود نخواهد داشت! بله، تاچ آی دی بازنشسته خواهد شد و مسئولیت تامین امنیت گوشی های اپل بر عهده یک سنسور دوربینی ۳ بعدی خواهد بود که از طریق قابلیت تشخیص صورت می تواند هویت کاربر را تایید کند.

آقای راد هَل یکی از تحلیل گران این حوزه اما نظر متفاوتی دارد. او می گوید که آیفون ۸ یا اپل آیفون پرو(نامی که او برایش انتخاب کرده است) سر موعد عرضه خواهد شد اما در تعداد محدودی موجود خواهد بود. تا اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر اپل سعی خواهد کرد تا سرعت تولید این محصول ها را افزایش دهد. او همچنین مبلغ احتمالی این گوشی را با ۱۰ درصد افزایش از ۱۰۰۰ دلار به ۱۱۰۰ دلار رساند.

نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید