از پلاستیک تا فلز در طراحی گوشی های سامسونگ - تکفارس 
از پلاستیک تا فلز در طراحی گوشی های سامسونگ - تکفارس 

از پلاستیک تا فلز در طراحی گوشی های سامسونگ

سعید مزارعی
۳۰ تیر ۱۳۹۶ - 17:56
از پلاستیک تا فلز در طراحی گوشی های سامسونگ - تکفارس 

آیا از سال ۲۰۱۵ تاکنون متوجه تغییراتی در خطوط گوشی های گلکسی شرکت سامسونگ شده اید؟ کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۱۵ بالاخره تصمیم گرفت تا دست به یک تحول اساسی زده و دیگر از پلاستیک برای طراحی گوشی های بالارده خود استفاده نکند و فلز را جایگزین این ماده کند و از پلاستیک تنها در محصولات پایین رده و میان رده خود بهره ببرد. گوشی های گلکسی اس ۶ و اس ۷ و اس ۸ و همچنین مدل های جدید گوشی های سری A و J این شرکت همگی از فلز مرغوب ساخته شده تا بالاخره پس از سال ها سرخوردگی طرفداران برند سامسونگ، حالا این عده از کاربران بتوانند در مقابل طرفداران سایر برند ها حرفی برای گفتن داشته باشند. این درحالی است که گوشی های پرچمدار امسال شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از نمایشگرهای سرتاسری و بدون حاشیه نیز بهره می برند که این امر به زیبایی طراحی گوشی های سامسونگ بیش از پیش افزوده است.

همه این ها را مدیون مسئول طراحی جدید شرکت سامسونگ هستیم که اخیرا در مصاحبه ای در مورد طراحی های گوشی های سامسونگ به گفت و گو در این باره پرداخته است. چگونه این شخص توانست طراحی سرتاسری و بدون حاشیه را برای گوشی های پرچمدار سامسونگ به ارمغان بیاورد؟ او همواره در تلاش بود تا از شر حاشیه های مزاحم اطراف گوشی خلاص شود، اما تکنولوژی هایی همانند صفحه نمایش های اولد انعطاف پذیر اکنون این رویا را محقق و در دسترس قرار داده است.

M.H Lee می گوید ” شرکت ها از طراحی برای نمایش تکنولوژی های خود استفاده می کنند. طراحی گوشی هوشمند تنها یک اثر هنری از آن چیزی که شما دوست دارید خلق کنید نیست، بلکه فرآیند ساختن چیزی است که مردم در سراسر جهان واقعا می توانند از آن استفاده کنند.” این ایده ها به طور خاص ما را به یاد مدیر عامل فقید شرکت اپل می اندازد که طراحی هایی را پیش بینی می کرد که تکنولوژی را در دسترس تر و برای استفاده عموم ساده تر می کرد و همچنین موفقیت های بزرگی را هم کسب می نمود.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید