Nokia 8 برای مدت کوتاهی در وبسایت رسمی نوکیا دیده شد - تکفارس 
Nokia 8 برای مدت کوتاهی در وبسایت رسمی نوکیا دیده شد - تکفارس 

Nokia 8 برای مدت کوتاهی در وبسایت رسمی نوکیا دیده شد

علیرضا دهقان
۳۰ تیر ۱۳۹۶ - 20:56
Nokia 8 برای مدت کوتاهی در وبسایت رسمی نوکیا دیده شد - تکفارس 

نوکیا ۸ که انتظار می رود اواخر این ماه رونمایی شود، احتمالا اولین گوشی هوشمند رده بالای نوکیا پس از احیای این کمپانی خواهد بود.

با اینکه شرکت HMD Global و نوکیا هنوز هیچ چیزی را راجع به این گوشی تایید نکرده اند، هم اکنون تعدادی رندر های گرافیکی از آن به بیرون درز کرده و چیزی که جالب است این است که امروز برای زمان کوتاهی این گوشی در صفحه ی چین شرکت نوکیا به عنوان گوشی جدید این شرکت معرفی شد.

در حال حاضر هیچ اثری از این گوشی در صفحه ی چینی وبسایت نوکیا نیست ولی برخی طرفداران این شایعه را تایید می کنند و برای اثبات آن یک اسکرین شات نیز از صفحه ی این سایت وجود دارد!

Nokia 8 برای مدت کوتاهی در وبسایت رسمی نوکیا دیده شد - تکفارس 

همانطور که در گذشته هم دیدیم، نوکیا ۸ بسیار شبیه به نوکیا ۶ است، البته حداقل از نمای جلو، جایی که می توان حسگر اثر انگشت و لبه های ضخیم بالا و پایین را دید، پشت این گوشی بسیار متفاوت است و از یک دوربین دوگانه ی برند Zeiss پذیرایی می کند.

در زیر پوسته ی این گوشی، انتظار می رود آخرین ساخته ی سیلیکونی کوالکام ینی SnapDragon 835 به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی وحود داشته باشد و تمامی اینها با نمایشگر ۵.۳ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 کارایی خود را نشان می دهند، این امکانات نوکیا ۸ را به یک گوشی فوق العاده جذاب تبدیل می کند.

Nokia 8 برای مدت کوتاهی در وبسایت رسمی نوکیا دیده شد - تکفارس  Nokia 8 برای مدت کوتاهی در وبسایت رسمی نوکیا دیده شد - تکفارس 

گفته می شود نوکیا ۸ در رنگ های مختلفی مثل آبی، نقره ای، طلایی آبی و مسی طلایی عرضه خواهد شد و به اندروید ۷.۱ نوقا مجهز است و احتمالا کمی کمتر از ۶۰۰ دلار برای شما آب خواهد خورد، در حال حاضر تنها باید منتظر اچ ام دی و نوکیا باشیم تا این گوشی را به صورت رسمی رونمایی کنند.

نظر شما درباره ی گوشی جدید نوکیا چیست؟ آیا حاضرید آن را به رقیبانی مثل اکسپریا اکس زد پریمیوم و گلکسی اس ۸ ترجیح دهید؟َ

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.