گوشی Essential سرانجام در چند هفته آینده در بازار عرضه خواهد شد - تکفارس 
گوشی Essential سرانجام در چند هفته آینده در بازار عرضه خواهد شد - تکفارس 

گوشی Essential سرانجام در چند هفته آینده در بازار عرضه خواهد شد

حمزه سروری
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - 18:00
گوشی Essential سرانجام در چند هفته آینده در بازار عرضه خواهد شد - تکفارس 

پس از به اعلام رسیدن و معرفی گوشی اسنشال (Essential Phone) – یکی از جالب توجه ترین گوشی های سال – توسط «اندرو روبین» در ماه می این تلفن همراه هنوز منتشر نشده است. در هر صورت گوشی اسنشال از این به بعد در فروشگاه های موبایل قابل رزرو شدن خواهد بود و کمپانیِ ناشر نیز به نظر از زمان انتشار این تلفن همراه به خوبی آگاه است.

امروز اندرو روبین شخصاً یک آپدیت منتشر کرد که به تمامی مشتریان سرتاسر جهان که خواستار در دست گرفتن گوشی اسنشال هستند، اعلام نمود که نیاز است تنها چند هفته دیگر هم منتظر بمانند.

با توجه به ایمیلی که رسانه ی «Phone Arena» از سوی ناشر و سازنده این گوشی هوشمند دریافت کرده است، نباید انتظار داشت که این صبرِ مشتریان به بیش از سه هفته به طول بیانجامد، چرا که مشابه به آپدیت اندرو روبین روی کلمه «خیلی زود» تاکید شده است. بنابراین ما انتظار داریم که این موبایل پیش از نیمه ی ماه آگوست در بازار موجود باشد.

با قیمت انلاک شده ی ۶۹۹ دلار، مشخصاً گوشی اسنشال جزو رده ی ارزان قیمت به حساب نمی آید. اما با وجود ویژگی های تعبیه شده، این قیمت کاملاً عادلانه و مطابق با بازار روز به نظر می آید، ویژگی های این تلفن همراه قابلیت مقابله با تمامی مدل های رده بالای دیگری که در بازار موجود است را دارد.

صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با ابعاد ۱۳۱۲ × ۲۵۶۰ پیکسل که تقریباً هیچ کناره ای ندارد، مطمئناً گوشیِ اسنشال را قابل توجه و برجسته می سازد. در این صفحه که به نظر می رسد تماماً مخصوص نمایش ابزارها و برنامه هاست، دو دلیل برای محدب بودن و بیرون زدگی وجود دارد؛ اولاً دوربین جلوی هشت مگاپیکسلی و ثانیاً یک پردازنده نور ال ای دی که دقیقاً بالای دوربین جلو قرار دارد.

علاوه بر انتشار اسنشال به صورت آنلاک شده (که با تمامی سیم کارت های آمریکا سازگار است)، این تلفن همراه قرار است با سیم کارت اسپرینت منتشر شود، اگر چه هیچ اطلاعی به صورت دقیق وجود ندارد که این اتفاق چه زمانی رخ می دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید