گزارش‌ها از ساخت هدفون‌های مبتنی بر Bixby خبر می‌دهند - تکفارس 
گزارش‌ها از ساخت هدفون‌های مبتنی بر Bixby خبر می‌دهند - تکفارس 

گزارش‌ها از ساخت هدفون‌های مبتنی بر Bixby خبر می‌دهند

سعید مزارعی
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - 19:13
گزارش‌ها از ساخت هدفون‌های مبتنی بر Bixby خبر می‌دهند - تکفارس 

گزارش ها از ساخت هدفون های مبتنی بر بیکسبی خبر می دهند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکفارس همراه باشید.

حالا که بعد از کش و قوس های فراوان، بالاخره دستیار هوشمند سامسونگ یعنی بیکسبی در ایالات متحده عرضه شد، سامسونگ به شدت نیاز دارد تا هر طور شده کاربران را به استفاده از این دستیار صوتی ترغیب کند. با اینکه سامسونگ یک دکمه سخت افزاری اختصاصی در گوشی گلکسی اس ۸ برای بیکسبی قرار داده است، اما این دکمه به تنهایی به هیچ وجه ضامن استفاده کاربران از این دستیار صوتی نخواهد بود. به نظر می رسد که سامسونگ برای تحقق این موضوع از شرکت اپل الهام خواهد گرفت.

بر اساس یک گزارش جدید از نسخه کره ای زبان Etnews، سامسونگ در حال حاضر بر روی یک جفت هدفون خاص که از بیکسبی پشتیبانی می کند، کار می کند و این موضوع را می توان در ادامه فعالیت های اخیر این شرکت برای ساخت یک اسپیکر هوشمند تحت بیکسبی دانست. اگر شما مایل هستید بدانید که یک هدفون مبتنی بر بیکسبی دقیقا چه خواهد بود، کافی است تا به AirPods شرکت اپل(یک جفت هدفون ریز بیسیم است که یکی از کاربردهای آن ارتباط بهتر با دستیار صوتی این شرکت یعنی سیری است) نگاه کنید.

در این گزارش به طور واضح به نام AirPods شرکت اپل اشاره شده، اما در رابطه با ویژگی های خاص هدفون بیکسبی به هیچ نکته به خصوصی اشاره نشده است. ظاهرا شرکت سامسونگ به راه حل جالبی برای تفکیک صدای کاربر از صداهای مزاحم اطراف دست یافته است که از قضا برای انجام این کار از بدن کاربر استفاده می کند.

این گزارش حتی پا را فراتر گذاشته و به نکته جالبی اشاره می کند. این گزارش مدعی است که احتمالا شرکت سامسونگ در جعبه گوشی های نوت ۸ که قرار است تا چند وقت آینده عرضه شوند، یک جفت از هدفون های بیکسبی را قرار خواهد داد.

یک مقام اجرائی شرکت سامسونگ که نام وی مشخص نیست ادعا کرده است که این دستگاه جدید هنوز به طور کامل رسمی نشده است و در حال حاضر هیچ گزارشی از پیشرفت این محصول در دست نیست. به عبارت دیگر باید بگوییم ممکن است این هدفون ها نیز به سرنوشت اسپیکرهای هوشمند مبتنی بر بیکسبی دچار شوند یا حتی بدتر از آن این است که حتی اگر این دستگاه به یک محصول نهایی نیز تبدیل شود، احتمال اینکه شاهد عرضه جهانی این محصول باشیم بسیار ضعیف است و هدفون های بیکسبی تنها در کشورهای آمریکا و کره جنوبی در دسترس خواهند بود.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید