استیو وُزنیاک می‌گوید که آیفون علی‌رغم قیمت بالا به فروش خوب خود ادامه می‌دهد - تکفارس 
استیو وُزنیاک می‌گوید که آیفون علی‌رغم قیمت بالا به فروش خوب خود ادامه می‌دهد - تکفارس 

استیو وُزنیاک می‌گوید که آیفون علی‌رغم قیمت بالا به فروش خوب خود ادامه می‌دهد

دانیال دهقانی
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - 20:39
استیو وُزنیاک می‌گوید که آیفون علی‌رغم قیمت بالا به فروش خوب خود ادامه می‌دهد - تکفارس 

استیو وُزنیاک می‌گوید که آیفون علی‌رغم تمام مشکلات به فروش خوب خود ادامه می‌دهد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

استیو وزنیاک از آن افسانه های حی و حاضر است؛ به عنوان یکی از موسسان اپل از همان روز اول همراه آن بوده است. تاثیر او بر استیو جابز غیرقابل انکار است و البته این روزها زیاد از او نمی شنوید، چرا که او در سال ۱۹۸۵ و قبل از عرضه آی دیوایس (iDevice) اپل را بنا به دلایلی ترک کرد. این یعنی او در ساخت آیفون مشارکتی نداشته ولی این دلیل نمی شود که او از دنیای گوشی های هوشمند دور باشد چرا که او از تحلیلگران این بازار است. او که چندی پیش در چین بود، از شرکت های چینی و بازار گوشی های هوشمند در این کشور شرق آسیایی تعریف کرده و گفته چقدر آن ها خوب از نبوغ خود برای عرضه یک گوشی هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و مناسب که کارایی ها و قابلیت های زیادی هم دارد استفاده می کنند.

در ادامه او حرف های مهم تری زده و گفته که چرا مردم به سراغ خرید محصولات گران قیمت تر مثل محصولات اپل می روند. از نظر او، مردم به سراغ اپل می روند چون این یک ریسک نیست و مردم می دانند که برنده خواهند بود. به عبارت دیگر، مردم آیفون می خرند چون می دانند چه چیزی از آن باید انتظار داشته باشند و می دانند که در آن اطمینان و امنیت و نوآوری و نبوغ نهفته است. او گفته وقتی شما عاشق اپل باشید، برای آن هم پول می دهید.

تئوری های او در مورد اپل به نظر به واقعیت خواهد پیوست چرا که دهمین آیفون از دیدگاه او قیمتی بالای ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت و شواهد هم بر همین اساس است. از طرف دیگر، او در مورد فروش اپل در چین گفته که همیشه قرار نیست شما بهترین فروش را داشته باشید و از نظر فروش در صدر جدول قرار بگیرید، ولی همیشه موظف هستید بهترین محصول را به دست مشتری برسانید و از این نظر، اپل کار خود را به خوبی انجام می دهد.

نظر شما در مورد صحبت های استیو وزنیاک چیست؟ آیا با او هم نظر هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید