بیش از ۶۵ درصد کل آیفون‌های تولید شده در جهان هنوز در حال کار کردن اند - تکفارس 
بیش از ۶۵ درصد کل آیفون‌های تولید شده در جهان هنوز در حال کار کردن اند - تکفارس 

بیش از ۶۵ درصد کل آیفون‌های تولید شده در جهان هنوز در حال کار کردن اند

علیرضا دهقان
۱ مرداد ۱۳۹۶ - 07:43
بیش از ۶۵ درصد کل آیفون‌های تولید شده در جهان هنوز در حال کار کردن اند - تکفارس 

آیفون ها به تازگی ده ساله شدند و ما مشتاقانه منتظریم تا آیفون نسل بعد که احتمالا آیفون ۸ نام می گیرد رونمایی شود، و در همین حال که منتظریم اطلاعات جالبی یافتیم، به نظر می رسد دو سوم آیفون هایی که تا الان فروخته شده هنوز استفاده می شوند!

برای اینکه درک جمله ی بالا راحت تر باشد، بگذارید آن را با ارقام تقریبی نشان دهیم، تا به امروز حدود ۱.۱۶۳ میلیارد واحد آیفون فروحته شده است و Newzoo که تحلیلگر بازار است گزارش کرده که حدود ۶۲.۶ درصد از آنها تا آوریل ۲۰۱۷ هنوز در حال استفاده اند و این یعنی ۷۲۸ میلیون آیفون قدیمی هنوز در دستان کاربران وجود دارد.

در ادامه Newzoo همچنین گزارش کرد که حدود ۲۵ درصد از کل گوشی های هوشمند جهان که در حال حاضر توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد را گوشی های شرکت اپل تشکیل داده است و جالب است بدانید در حال حاضر اپل فقط ۱۵ درصد سهم فروش در بازار را دارد.

۳۱.۳ درصد یا به عبارتی، ۲۲۸ میلیون از کل آیفون ها در حال حاضر در چین مورد استفاده قرار می گیرند و در حال حاضر چین بیشترین آیفون ها را در خود جای داده و در جایگاه دوم ایالات متحده با اختلاف فاحشی قرار می گیرد، تنها ۱۶.۴ درصد یا ۱۲۰ میلیون دستگاه در این کشور در حال کار کردن هستند.

آیفون ۶ در میان برادران دیگرش محبوب تر است و ۲۱ درصد از تمامی آیفون ها را آیفون ۶ تشکیل می دهد و در ادامه اش آیفون ۶اس با ۱۸ درصد، آیفون ۷ با ۱۱ درصد، ۶ پلاس با ۹ درصد و ۶اس پلاس با ۸ درصد به ترتیب پنج تای برتر را کامل می کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.