کمک Alexa به کاربران اندرویدی برای خرید از آمازون - تکفارس 
کمک Alexa به کاربران اندرویدی برای خرید از آمازون - تکفارس 

کمک Alexa به کاربران اندرویدی برای خرید از آمازون

حمزه سروری
۱ مرداد ۱۳۹۶ - 15:00
کمک Alexa به کاربران اندرویدی برای خرید از آمازون - تکفارس 

برای مواقع لازم کاربران «آیفون» از خدمات دستیار دیجیتالی الکسا در داخل خرده فروشی های اصلی و برنامه ها در حال بهره بردن هستند. و امّا به هر حال، اکنون نوبت به کاربران اندروید رسیده است و آن ها  هم می توانند از الکسا در مورد بسته بندی مورد سفارششان اطلاعات بخواهند، یک سریال را در شبکه اینترنتی نتفلیکس ببینند، یا حتی قبض هایشان را به وسیله نرم افزارِ فروشگاه آمازون در گوشی های اندرویدی شان بپردازند.

بنابر گفته ی رسانه ی Tech Crunch، – همان سایتی که زودتر از همه توییت یکی از کاربران را که از این قابلیت مطلع شده بود ، گزارش کرد – الکسا در طی هفته ی آتی برنامه هایش را در نرم افزارِ اندرویدی فروشگاه امازون گسترده خواهد کرد. در حالی که هم اکنون کاربران می توانند از قابلیت جست و جو به وسیله صدا استفاده کنند، ارتقاء یافتن به پشتوانه ای تنومند تر مثل الکسا منطقی به نظر می رسد و جالب توجه است. برای یافتن توجه عمومی بیشتر به احتمال زیاد الکسا دسترسی به استفاده از موهبت هایی مثل «دستیار صدا» را نیز به کاربران اندرویدی خود خواهد داد.

بنابر اخبار منتشر شده در این مورد، تساوی بین کاربران سیستم آی او اس و اندروید در اولویت است و حداقل در این مورد دارندگان اندروید با همتایان اپلی خود مساوی خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید