تصاویر جدیدی از Samsung Galaxy S8 Active منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از Samsung Galaxy S8 Active منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از Samsung Galaxy S8 Active منتشر شد

حمزه سروری
۲ مرداد ۱۳۹۶ - 11:00
تصاویر جدیدی از Samsung Galaxy S8 Active منتشر شد - تکفارس 

از سال ۲۰۱۳ سامسونگ همواره مدلی زمخت و تنومند از پرچمدار در صحنه اش تولید کرده است. امسال هم نوبت به این مدل رسیده و ما «گلکسی اس ۸ اکتیو» (Galaxy S8 Active) را شاهد خواهیم بود. این مدل مشخصاً برای افرادی تولید شده که از زندگی فعالی برخوردارند یا کسانی که مشکل در دست گرفتن گوشی هوشمندشان دارند. به طور کلی مدل اکتیو ساخته شده برای ضربات محکم و مکان های ناهنجار. فروش این گوشی به طور سنتی تنها منحصر به آمریکا و خرده فروشی های اینترنی است.

در حالی که پیش از این نیز ما شاهد تصاویری از گلکسی اس ۸ اکتیو بودیم و آن را زیارت کردیم. امروز هم تصاویری منتشر شده که این گوشی را در حال کار و عملکرد نشان می دهد. همچنین تصویر دیگری که لو رفته نشان می دهد گوشی مد نظر ما از پشت چه چشم اندازی دارد. طبق انتظارات این تلفن هوشمند کاملاً شبیه به گلکسی اس ۸ نیست، زیرا پیشرفت های حاصله بر روی این مدل باید سازندگان را مطمئمن می کرد که صفحه نمایش ۵.۸ اینچی آن پس از پرتاب شدن از سطحی ۵ فوتی، هنوز هم به درستی کار کند و جان سالم به در ببرد. با داشتن استقامت این چنینی، گلکسی اس ۸ اکتیو با «شتر شیلد موتورولا» (Motorola’s Shatter Shield) تطابق خواهد داشت؛ شبه زره ای که ضمانت می کند گوشیِ «موتو زد فورسِ» (Moto Z Force) – و به زودی «موتور زد ۲ فورس» (Moto Z2 Force) – شما پس از سقوط از ارتفاع پنج فوتی خرد و خمیر نشود و به کار خود ادامه دهد. تضاد اکتیو با این سپر محافظتی در قابی است که گوشی را هنگام سقوط تا حد استاندارهای نظامی ایمن می کند!

علاوه بر این در مدل های اکتیو، کمپانی سامسونگ از باتری نسبتاً قوی تری در مقایسه با مدل های پرچم دار خود استفاده می کند. سال گذشته «گلکسی اس ۷ اکتیو» از باتری ای استفاده می کرد که قدرتی معادل ۴۰۰۰ mAh داشت. پیش بینی می شود در مدل سال جاری هم پیشرفتی قابل مشاده را در قدرت باتری ببینیم.

تصاویر منتشر شده به شرح زیر است:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.