اضافه شدن قابلیت ناپدید شدن پیام ها در Telegram - تکفارس 
اضافه شدن قابلیت ناپدید شدن پیام ها در Telegram - تکفارس 

اضافه شدن قابلیت ناپدید شدن پیام ها در Telegram

حمزه سروری
۲ مرداد ۱۳۹۶ - 12:00
اضافه شدن قابلیت ناپدید شدن پیام ها در Telegram - تکفارس 

نرم افزار «اسنپ چت» وارث آن معروفیتی است که با پیام هایی که پس از ۱۰ ثانیه ناپدید می شوند، برای خود دست و پا کرده است. این ویژگی توجه نوجوانان زیادی را بر می انگیزد که می خواهند دور از ترس به صورت مخفیانه به گفت و گوی خود ادامه دهند. همین گونه که تعداد کاربران اسنپ چت رو به فزونی گذارد، قابلیت های بیشتری به این نرم افزار اضافه شد؛ قابلیت هایی نظیر داستان های معروف دست به دست شده، فیلتر ها و تصفیه گر ها و لنز ها و عدسی ها. به طوری که حتی اکنون دیگر بعد از ۱۰ ثانیه گفت و گو ها ناپدید هم نمی شوند!

در طرف دیگر، نرم افزار پیغام رسانی «تلگرام» سرویسی را ارائه می دهد که پیش از این اسنپ چت رها کرده بود. بروز رسانی شماره ۴.۲ به این برنامه اجازه می دهد در مواقع لازم ثانیه شماری قرار داده شود که پس از ۱۰ ثانیه، تصاویر، ویدیو ها و گفت و گو را به صورت خودکار حذف کند. این ثانیه شمار می تواند به طور جداگانه برای هر ویدیو یا تصویری در هر گفت و گوی به خصوصی به کار گرفته شود. این قابلیت ناپدید شدن پیش از این هم در تلگرام ارائه شده بود امّا فقط در بخش «گفت و گوی سرّی» در دسترس بود. در نسخه جدید حتی اگر کسی سعی کند از گفت و گوی در حال محو شدن عکس بگیرد شما با یک اطلاع رسانی آگاه خواهید شد.

همچنین با بروزرسانی جدید شما می توانید یک بیوگرافی در پروفایل تلگرام تان قرار دهید. استفاده از استیکر ها با قابلیت جدیدی که منطقه پیمایش و سرعت پیمایش منطقه ای را افزایش می دهد آسان تر خواهد بود. علاوه بر این پیدا کردن استیکری که با شکلک مورد استفاده شما همخوانی داشته باشد هم آسان تر می شود. با بروز رسانی نسخه ۴.۲ کاربران تلگرام در کشور هایی مثل آمریکای جنوبی، ترکیه، اندونزی، هند، ایران و عراق سرعت دانلود به لطف قدرت ذخیره ی CDN بسیار بهبود خواهد یافت. این ویژگی به برنامه اجازه خواهد داد که در کانال های عمومی که بیش از صد هزار عضو دارند، تصاویر و ویدیوها به راحتی در دسترس قرار بگیرند.

در آخر نیز، تلگرام ویرایش گر ویدیو و تصویر را هم در نرم افزارش قرار داده تا تصاویر شما بهتر به نظر برسند… اگر تلگرام را در گوشیِ تان به صورت نصب شده باشد حتماً حواس تان به بروز رسانی جدیدش باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید