معرفی دوباره LG Q8 این بار در آسیا - تکفارس 
معرفی دوباره LG Q8 این بار در آسیا - تکفارس 

معرفی دوباره LG Q8 این بار در آسیا

علیرضا دهقان
۲ مرداد ۱۳۹۶ - 17:51
معرفی دوباره LG Q8 این بار در آسیا - تکفارس 

دوشنبه صبح در سئول، ال جی برای دومین بار بروز ترین گوشی سری میان رده ی Q را معرفی کرد، ال جی کیو ۸ در پنج شنبه در اینتالیا رونمایی شد، ممکن است هنوز یاد داشته باشید که حدود دو هفته قبل این شرکت سه نسخه متفاوت از کیو ۶ را معرفی کرد، در حالی که کیو ۶ نسخه ی کوچیکتر و ارزان تر پرچم دار ال جی یعنی جی ۶ است، کیو ۸ نسخه ی ارزان تر V20 است.

همانند ال جی وی ۲۰، تمرکز اصلی این گوشی نیز بر روی مالتی مدیا است، دوربین دوگانه ی پشتی شامل یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استاندارد و یک دوربین واید ۸ مگگاپیکسلی است، یک دوربین واید ۵ مگاپیکسلی نیز به گرفتن سلفی از شما کمک می کند. ضبط با ال جی کیو ۸ باعث به کار افتادن دو میکروفون برای به کمترین حد رساندن نویز ها کمک می کند. ان گوشی فایل های موسیقی ضبط شده را با فرمت حرفه ای ذخیره می کند. برای کسانی که می خواهند کار موسیقی خود را حتی در گوشی خود نیز انجام دهند حالت استودیو به شما توانایی کنترل کامل بر روی پروسه ی ضبط کردن می دهد.

ال جی کیو ۸ دارای گواهی IP67 است که یعنی می تواند برای ۳۰ دقیقه در عمق سه فیتی سالم بماند! همچنین ال جی ادعا می کند می توانید کاملا با یک دست از این گوشی استفاده کنید. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 QHD است و چیپ ست اسنپ دراگون ۸۲۰ قدرت پردازشی این گوشی را تامین می کند، همچنین  پردازش گرافیکی بر عهده ی Adreno 530 است، ۴ گیگابایت رم LPDDR4 نیز در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی در این گوشی جای گرفته است.

برای کسانی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند شکاف میکرو اس دی برای افزایش فضا تا ۲ ترابایت وجود دارد و انرژی این دستگاه را باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری تامین می کند و توسط تکنولوژی شارژ سریع ۳.۰ می توانید هرچه سریعتر باتری این گوشی را شارژ کنید. اندروید نوقا به صورت پیش فرض نصب شده است و اسکنر اثر انگشت در جلوی گوشی خودنمایی می کند. کیو ۸ در اروپا در هفته ی آینده و در آسیا در ماه های آینده به بازار می آید.

جونو چو، رئیس بخش ارتباطات شرکت ال جی الکترونیکس می گوید: “ال جی کیو ۸ جدید ترین عضو سری تازه تاسیس کیو است که برای کاربرانی تولید شده که می خواهند بدون پرداختن پول اضافی برای قابلیت های مختلف می خواهند از یک گوشی عالی بهره ببرند. کیو ۸ عصاره ی پیشینیان سری V را در خود به همراه دارد و برای استفاده ی یک دستی عالی است.”

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.