گوشی های گلکسی نوت ۸، نوت ۹ و اس ۸ همگی با دوربین دوگانه عرضه می شوند - تکفارس 
گوشی های گلکسی نوت ۸، نوت ۹ و اس ۸ همگی با دوربین دوگانه عرضه می شوند - تکفارس 

گوشی های گلکسی نوت ۸، نوت ۹ و اس ۸ همگی با دوربین دوگانه عرضه می شوند

سعید مزارعی
۲ مرداد ۱۳۹۶ - 20:45
گوشی های گلکسی نوت ۸، نوت ۹ و اس ۸ همگی با دوربین دوگانه عرضه می شوند - تکفارس 

گوشی های گلکسی نوت ۸، نوت ۹ و اس ۸ همگی با دوربین دوگانه عرضه می شوند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکفارس همراه باشید.

تحلیلگران کره ای، امروز در گزارشی مفصل از استفاده سامسونگ از دوربین دوگانه برای گوشی نوت ۸ خبر دادند تا کوچکترین شکی مبنی بر وجود دوربین دوگانه در پرچمدار بعدی سامسونگ وجود نداشته باشد. به نظر می رسد، دپارتمان مسئول ساخت دوربین های موبایل شرکت سامسونگ یعنی Electro-Mechanics قصد دارد تا مسئولیت ساخت دوربین های دوگانه برای گوشی های پرچمدار شرکت سامسونگ را بر عهده بگیرد.

به نقل از کیم راک هو، یکی از تحلیلگران موسسه اقتصادی Hana “تامین قطعات لازم برای دوربین دوگانه گوشی پرچمدار سامسونگ الکترونیک که قرار است اواخر امسال عرضه شود، بخش عظیمی از سود سال آینده Samsung Electro-mechanics را به خود اختصاص خواهد داد. انتظار می رود که گوشی نوت ۸ از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای تله فوتو (telephoto) و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز عریض برای بهبود عکس برداری در شرایط نوری ضعیف، نقشه برداری سه بعدی و اندازه گیری دقیق فاصله برخوردار باشد. همچنین یک پتنت مربوط به دوربین دوگانه شرکت سامسونگ نشان می دهد که این دوربین دوگانه از تثبیت کننده اپتیکال و زوم ۳x برخوردار است و این در حالی است که مینگ چو کو یکی از تحلیلگران ارشد بازار اشاره می کند که ممکن است عملکرد دوربین دوگانه گوشی نوت ۸ از سایر دوربین های دوگانه موجود در بازار بهتر باشد.

ما به طور مستقل برای تایید این خبرها باید تا مشاهده تست های اولیه دوربین گوشی نوت ۸ صبر کنیم ولی تا آن زمان باید به همین شایعه ها و اخبار اکتفا کنیم. همچنین در همین راستا، پارک هیوگ وو یکی از تحلیلگران Shinhan Investment ادعا می کند که بخش Electro-Mechanic تا دو سال آینده سود خود را از ساخت دوربین های دوگانه برای گوشی های پرچمدار سامسونگ به دست خواهد آورد و همچنین حدس می زند که چه گوشی های دیگری قرار است با دوربین های این شرکت عرضه شوند. گوشی های گلکسی اس ۹ و نوت ۹ نیز با دوربین های دوگانه عرضه می شوند و برخی از بخش های شرکت نظیر واحد مقاومت خازنی القایی در سود دهی عملکرد بهتری خواهند داشت. آقای پارک همچنین در ادامه پیش بینی خود در این باره می افزاید بخش Samsung Electro-Mechanics تا پایان سال ۲۰۱۹ سودی ۱۰ میلیون دلاری را نصیب خود کند. شاید سامسونگ در زمینه دوربین های دوگانه کمی دیر وارد عرصه رقابت با شرکت های دیگر شده باشد اما ظاهرا قرار است ورود قدرتمندی را در این زمینه تجربه کرده و این نوید محصولی نهایی با کیفیتی را برای کاربران می دهد.

منبغ : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.