۱۰ درصد درآمد سامسونگ از بازار کر‌ه‌جنوبی است - تکفارس 
۱۰ درصد درآمد سامسونگ از بازار کر‌ه‌جنوبی است - تکفارس 

۱۰ درصد درآمد سامسونگ از بازار کر‌ه‌جنوبی است

امید بصیری
۲ مرداد ۱۳۹۶ - 20:19
۱۰ درصد درآمد سامسونگ از بازار کر‌ه‌جنوبی است - تکفارس 

سامسونگ در ۳ ماهه دوم سال جاری میلادی موفق شد تا رکورد ۱۲.۱ بیلیون دلار سود خالص را ثبت کند و از میزان سود های خالص اپل در مدت زمان مشابه گذر کند. میزان درآمد این شرکت حدود ۵۳ بیلیون دلار برآورد می شد که کل میزان درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۶ صد و هشتاد بیلیون دلار بود. حدود ۱۰ درصد از درآمد کلی این شرکت متعلق به بازار کره جنوبی است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

بر طبق گزارش های مالی این شرکت، حدود ۱۸ بیلیون دلار از درآمد های سال گذشته سامسونگ متعلق به بازار کره جنوبی بوده است. این آمار در طی ۳ سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است اما در سال ۲۰۱۱ حدود ۱۶ درصد از درآمد های سامسونگ را تشکیل می داد. بازار آمریکای شمالی حدود ۳۴ درصد از سود سال گذشته سامسونگ را تشکیل می داد. چین نیز در حدود ۱۸ درصد درآمد های این شرکت را تشکیل می داده است.

تجارت جهانی این شرکت در سال های اخیر افزایش قابل ملاحضه ای داشته است و این مسئله باعث شده است تا درصد درآمد این شرکت از کره جنوبی کاهش بیاید.« در حالی که سود سامسونگ از مناطق خارج از کره جنوبی افزایش داشته است اما همچنان مقر این شرکت یعنی کره جنوبی اصلی ترین محل درآمد آن است. میزان مالیات پرداختی سامسونگ در سال های اخیر افزایش داشته است و روند صعودی آن برای آینده نیز پیش بینی می شود.»

سامسونگ حدود ۸.۹ میلیون ووآن مالیات در سراسر جهان پرداخت می کند که حدود ۶۷ درصد آن مربوط به کره جنوبی است. میزان مالیات پرداختی این شرکت به نسبت سال ۲۰۱۱ حدود ۴.۲ میلیون ووآن افزایش داشته است. دولت کره سیاست های جدیدی را اتخاذ کرده تا از ابر شرکت ها درآمد بیشتری کسب کند.

نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.