با اپلیکیشن رایگان این هفته اپ استور آشنا شوید - تکفارس 
با اپلیکیشن رایگان این هفته اپ استور آشنا شوید - تکفارس 

با اپلیکیشن رایگان این هفته اپ استور آشنا شوید

دانیال دهقانی
۲ مرداد ۱۳۹۶ - 21:25
با اپلیکیشن رایگان این هفته اپ استور آشنا شوید - تکفارس 

با اپلیکیشن رایگان این هفته اپ استور آشنا شوید! اگر دوست دارید بدانید این هفته اپل چه اپلیکیشنی را برای شما رایگان کرده، با ادامه این خبر همراه باشید.

از الآن تا روز چهارشنبه می توانید اپلیکیشن Yankai’s Triangle را که یک بازی پازل است، به صورت رایگان دریافت کنید. این اپلیکیشن در حالت عادی ۲.۹۹ دلار قیمت دارد. در این اپلیکیشن شما باید روی مثلث ها ضربه بزنید تا بچرخند و لبه های هر مثلث رنگی دارد و باید رنگ ها را با هم جور کنید. در این اپلیکیشن لیدربوردها هم وجود دارد و چندین افکت جالب و سینمایی هم به کار بسته شده تا فضای آن بسیار جذاب شود. Yankai’s Triangle مراحل خیلی زیادی هم دارد و شمارش آن ها قطعاً کار سختی به شمار می رود!

اگر از کاربران اندروید هم به شمار می روید، جای نگرانی نیست چرا که این اپلیکیشن روی اندروید و از طریق گوگل پلی هم در دسترس است ولی برای آن باید ۲.۹۹ دلار پرداخت کنید و به مانند کاربران آی او اس، نمی توان به صورت رایگان از آن بهره جست. بار دیگر بد نیست تکرار کنیم که این اپلیکیشن فقط تا چهارشنبه به طور رایگان در دسترس است پس اگر به یک دستگاه آی او اسی دسترسی دارید، فرصت را مغتنم شمرده و برای دریافت این بازی عجله کنید.

دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن از اپ استور

نظر شما در مورد این اپلیکیشن چیست؟ آیا آن را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.