بهترین اپلیکیشن های Android و iOS تا هفته آخر جولای - تکفارس 
بهترین اپلیکیشن های Android و iOS تا هفته آخر جولای - تکفارس 

بهترین اپلیکیشن های Android و iOS تا هفته آخر جولای

حمزه سروری
۴ مرداد ۱۳۹۶ - 18:00
بهترین اپلیکیشن های Android و iOS تا هفته آخر جولای - تکفارس 

برای علاقه مندان به اپلیکیشن های اندرویدی و آی او اس، هیچ چیز بهتر از آغاز هفته ی جدید میلادی با گرامی داشتن برنامه ها و نرم افزارهای جدید و داغ نیست نیست. فروشگاه های پلی استورِ گوگل و اپ استورِ اپل، روزانه با صدها نرم افزار جدید کاربران میلیونی خود را ارضا می کنند و مسلماً این کار سختی است که بخواهیم یکی به یکی آن ها را بررسی کنیم و اپلیکیشن های خوب را از بد غربال کنیم. امّا نگران نباشید، ما این کار را از جانب شما انجام خواهیم داد.

این هفته ما چند نرم افزار کاربردی، چند اپلیکیشنِ ابزاری شگفت انگیز برای موزیسین های آی او اسی خواهیم داشت. علاوه بر این «گوگل موشن» (Google Motion) هم بالاخره به اندروید می آید و چندین و چند برنامه خوب دیگر. بگذارید با هم نگاهی به آن ها بیاندازیم.

اپلیکیشن های جدید iOS

۹. Kaspar

قیمت: ۹.۹۹ دلار

از زمانی که اپلیکیشن های موسیقی محور پا به گوشی های هوشمند گذاشتند Kaspar، از کاربردی ترین ها بوده و هست. این برنامه یکی از قدرت مند ترین ها در عرضه خودش است؛ ۸ سینث چند آوا محور، ۲۴ نوسان ساز، ۸ آرپ و ۸ فیلتر صوتی. بله مجهزاتی که شما می توانید لااقل برای یک هفته با آن ها بترکانید و خوش بگذرانید و به ذوق خود در زمینه موسیقی دیجیتالی پاسخ دهید.

Kaspar

۸. BeatMaker 3

قیمت: ۱۹.۹۹ دلار

«بیت میکر ۲» میان موزیسین های طرفدار بیت و ضرب آهنگ از محبوب ترین ها بود. امّا آن دیگر همانند خیلی از ابزار هایش -مثل «جریان کار» (WorkFlow) – دیگر پیر شده و حالا وقت تغییر و تحولی بزرگ در این اپلیکیشن است. بیت میکر ۳ بر پایه ی نسخه های قبل برنامه ریزی شده و با بهبود کارکرد جریان کار و تغییرات ریز و درشت در زمینه افکت های صوتی به عرصه رقابت پا گذاشته است.

۷. Limbcial

قیمت: رایگان

Limbcial به طور اختصاصی برای کمک به کاربرانی عرضه شده که به طور مداوم دچار حملات عصبی می شوند. با این اپلیکیشن می توانید دیدگاه و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید و هنگامی که این صانحه ی تلخ برای شما رخ داد با دانش کافی طبق دستور العمل کنید. این برنامه از کامل ترین ها در این زمینه است…

بهترین اپلیکیشن های Android و iOS تا هفته آخر جولای - تکفارس 

۶. RateBeer

قیمت: رایگان

در داخل شهرها و کشورها -مسلماً نه ایران- انواع بسیار زیادی از آب جو وجود دارد. اگر مبتدی باشید و تا بحال لب تان به چنین چیزی نخورده باشد، قطع به یقین در مقابل تعداد بسیار زیاد برند ها و طعم ها گیج خواهید شد. و شما می خواهید بدانید که از همه بهتر است، چنین نیست؟ یکی از روش ها این است که با نوشیدن زیاد به آگاهی برسید؛ امّا راه بهتر این است که با اپلیکیشن Rate Beer در مورد آن ها مطلع شوید و پس از نوشیدن به آب جو ها امتیاز دهید و برای شان بررسی بنویسید. همچنین بررسی های دیگر افراد که احتمالاً خبره هایی در این زمینه هم میان شان پیدا می شود وجود دارد که به حرفه ای شدن شما کمک می کند.

۵. HexaMusic

قیمت: رایگان

یک برنامه جالب و ساده برای صداهای آرامش بخش و مدیتیشن محور که به کاربر اجازه می دهد، آهنگ هایی را که دوست دار را با هم ترکیب کند. پیانو و صدای طوفان می خواهید؟ خیلی خوب شما به راحتی این را می توانید ترکیب کنید!

بهترین اپلیکیشن های Android و iOS تا هفته آخر جولای - تکفارس 

۴. Emoji Keyboard Pro

قیمت: ۲ دلار

اوضاع طرفداران شکلک و ایموجی در گوشی ها و کیبرد های iOS چندان خوب نیست و آن ها راضی نیستند. به طوری که اگر بخواهیم در کیبرد یک آی فون دنبال یک ایموجی مناسب باشیم باید وقت زیادی را برای پیدا کردن آن صرف کنیم. Emoji Keyboard pro قابلیت هایی دارد که کار کاربران آی او اس را برای استفاده از ایموجی و شکلک راحت می سازد؛ این کیبرد قابلیت جست و جو دارد، تنظیماتی برای انتخاب رنگ شکلک ها، زوم و همچنین مکانی برای صد ایموجی آخری که استفاده شده.

۳. Loopsie

قیمت: رایگان

یک اپلیکیشن برای ساخت تصاویر متحرک و تصاویر جادویی (عکس هایی فقط قسمتی از آن ها تکان می خورد.) در هنگام فیلم برداری و زمان واقعی. فقط نیاز است که یک ویدیو ضبط کنید. سپس قسمت هایی را که می خواهید متحرک باشند، مشخص کنید. تمام!

۲. Who Knew??

قیمت: ۱ دلار

حقایق و دانستی های جالب به صورت تصادفی در اختیار شماست، با تصاویر و چشم انداز های زیبا در پس زمینه متن! مشخصاً تعداد زیادی از این دانستنی ها وجود دارد، بشتابید و اطلاعات خود را بیشتر کنید

بهترین اپلیکیشن های Android و iOS تا هفته آخر جولای - تکفارس 

 ۱. Enke

قیمت: رایگان

این نرم افزار به شما اجازه می دهد که یک نقشه باز کنید و با آن استریم های محلی را تماشا کنید، علاوه بر این می توانید خودتان هم مشغول به استریم کردن وقایع مهم و روزمره زندگی تان شوید. ایده مورد استفاده این است که شما پیش از رفتن به مهمانی ها و وقایع دیدگاهی نسبت به آن ها داشته باشید.

اپلیکیشن های جدید Android

۶. Curve Text on Photo

قیمت: رایگان

یک ویرایش گر تصویر جالب که به شما آزادانه اجازه می دهد در انحنای تصاویر تان متن دلخواه خود را بنویسید و دست آورد نهایی تان را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

۵. HTC Alexa

قیمت: رایگان

درست است. «اچ تی سی» با ایجاد اشتراک با کمپانی آمازون آخرین دست یار هوشمندش (که در حافظه ی آمازون اکو پیش از این مشاهده شده) را به گوشی های اندرویدی آورده است. با این حال قفل منطقه ای برای کشور های آمریکا، بریتانیا و آلمان هم وجود دارد که به زودی پشتیبانی خواهند شد.

۴. Sapphyx Luancher Phase 2

قیمت: رایگان

یک اپلیکیشن جالب دیگر! با این اجرا کننده می توانید خیلی از تجهیزات اندروید ۷ را به اندروید ۶ خود بیاورید. این اپلیکیشن به شما این اجازه را می دهد که تمام قسمت های صفحه را مطابق خواسته خود ویرایش کنید. علاوه بر این یک نوار در سمت چپ نیز وجود دارد، با وجود این که همواره درست کار نمی کند امّا بسیار کارآمد است.

۳. Grauts

قیمت: رایگان

هنگامی که ما چشم انداز ها را نسبت به خودمان، چیزهایی که به دست آورده ایم و چیز هایی که برای آن ها تلاش کرده ایم، از دست می دهیم خیلی راحت در دنیای اندوه و سیاه چال های منفی گرایی غرق می شویم. یک اپلیکیشن برای اینکه به شما یاد آوری کند در واقع سپاس گذار چه چیزهایی در زندگی تان باشید.

بهترین اپلیکیشن های Android و iOS تا هفته آخر جولای - تکفارس 

۲. Motion Stills

قیمت: رایگان

این نرم افزار گوگل که برای مدتی هم هست که برای iOS قابل دسترسی شده به کاربر خود اجازه می دهد که تصاویر متحرک شان را در کمترین زمان ممکن به «گیف» یا «ویدیو کوتاه» تبدیل کنند. ابتدا برای این کار تنها نیاز است که یک ویدیوی سه ثانیه از دنیای اطراف خود ظبط کنید و سپس با استفاده از این ابزار ها دست آورد خود را به دوست های خود نشان دهید.

 ۱. Loopsie

قیمت: رایگان

بهترین نرم افزار این هفته برای اندروید را پیش از این در قسمت اپلیکیشن های iOS مورد توضیح قرار دادیم. حال تنها تفاوتی که وجود دارد این است که با اندروید هم می توانید از این اپِ شگفت انگیز در زمینه ساخت تصاویر شگفت انگیز و جادویی استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.