شایعه: سری جدیدی از iPhone SE در دست ساخت است - تکفارس 
شایعه: سری جدیدی از iPhone SE در دست ساخت است - تکفارس 

شایعه: سری جدیدی از iPhone SE در دست ساخت است

دانیال دهقانی
۲ مرداد ۱۳۹۶ - 22:40
شایعه: سری جدیدی از iPhone SE در دست ساخت است - تکفارس 

به نظر سری جدیدی از iPhone SE در دست ساخت است! اگر مایل به دانستن احتمالات و جزئیات آن هستید، با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بدون شک آیفون اس ای یک غول کوچک است: اگرچه ابعاد آن در حد مدل های قدیمی تر آیفون است که این روزها دیگر خیلی طرفدار ندارند؛ ولی به واسطه مشخصات شگفت آور و امکانات بسیار توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند و طرفداران سینه چاکی پیدا کرد. حتی در یک نظرسنجی در مورد وضعیت آن، مشخص شد که میزان رضایت کاربران این گوشی از تمامی گوشی های دیگر آیفون بیشتر است و ۸۴ درصد خریداران آن از آن رضایت کامل دارد. به عبارت دیگر، مردم شیفته این گوشی اند!

با وجود این همه انتظار طرفداران مبنی بر عرضه سری جدید آن در سال ۲۰۱۷، وقتی که پن جیوتانگ (Pan Jiutang) تحلیلگر معروف چینی گفت سری جدید این گوشی ساخته نخواهد شد همگی ناامید شدند ولی به نظر نباید خیلی هم ناامید بود چرا که طبق گفته وبسایت فرانسوی iGeneration این گوشی سری جدیدی هم خواهد داشت و اتفاقاً در آینده ای نزدیک هم عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، این گوشی که شاید آیفون اس ای ۲ یا هرچیز دیگری نام دارد در اواخر ماه آگوست معرفی خواهد شد و از سوی دیگر همایشی که برای معرفی آیفون ۸ برگزار خواهد شد، تا ماه اکتبر به تعویق خواهد افتاد. جالب اینجاست که در این گزارش هیچ اشاره ای به معرفی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نشده است.

یک قیمت احتمالی برای این گوشی در بازارهای اروپایی هم اعلام شده است؛ بر طبق این گزارش این گوشی در اروپا ۳۹۹ یورو قیمت خواهد داشت که به نسبت قیمت آیفون اس ای در اروپا که ۴۸۹ یورو است، پایین تر است و می تواند طرفداران زیادی را هم به خود جلب کند. جالب اینجاست که بدانید استقبال از این گوشی در اروپا بیشتر از آمریکا هم بوده است. البته حدس زده شده که قیمت گوشی برای مدل پایه و ۳۲ گیگابایتی آن، همان ۳۹۹ دلار خواهد ماند.

البته، حق دارید که به این شایعه فعلاً اعتماد نکنید چون که هنوز منبع دقیق آن مشخص نیست و خود iGeneration هم احتمال دارد که اشتباه کند. البته بد نیست بدانید این وبسایت زودتر از موعد خبر وجود نسل ششم آی پاد را داده بود و آن شایعه درست از آب در آمد پس خیلی هم نباید نسبت به شایعه جدیدی که این وبسایت پخش کرده بی اعتماد بود. از سوی دیگر با توجه به فروش و عملکرد خوب آیفون اس ای، خیلی هم معرفی سری جدید آن دور از ذهن نیست.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا از سری اول آیفون اس ای راضی بودید؟ آیا تمایل دارید سری جدید آن معرفی شود؟ ما را از دیدگاه های خود مطلع کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید