تماشا کنید: ویدیویی از Galaxy S8 Active لو رفت - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیویی از Galaxy S8 Active لو رفت - تکفارس 

تماشا کنید: ویدیویی از Galaxy S8 Active لو رفت

دانیال دهقانی
۳ مرداد ۱۳۹۶ - 10:00
تماشا کنید: ویدیویی از Galaxy S8 Active لو رفت - تکفارس 

یک نسخه از Galaxy S8 Active به دست یک مشتری خوش شانس رسیده و به همین خاطر ویدیویی از آن لو رفته است! برای تماشای این ویدیو و کسب اطلاعات بیشتر با تک فارس همراه باشید.

بار دیگر شاهد عرضه یک نسخه تنومند از گوشی پرچمدار سامسونگ هستیم و این بار نوبت به گلکسی اس ۸ رسیده تا پذیرای نسخه اکتیو (Active) باشد. چندی پیش بود که تصاویری از این گوشی لو رفته بود و حال ویدیویی از آن لو رفته است. این خبر خوبی برای علاقه مندان به تکنولوژی است چرا که می توانند این گوشی را در یک ویدیو مشاهده کنند. بر خلاف دو پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷ اکتیو که AT&T آن ها را به بازار عرضه کرده بود، گلکسی اس ۸ اکتیو بیشتر به نسخه مادر خود شبیه است و لبه ها در آن بسیار نازک هستند و هیچ دکمه خانه (Home) هم برای آن در نظر گرفته نشده است. متاسفانه، این یعنی جایگیری اسکنر اثرانگشت هم در این گوشی افتضاح است. از لحاظ مشخصات سخت افزاری هم این گوشی درست به مانند نسخه مادر خود بوده و گواهی نامه MIL-STD-810G را دارد و یک باتری ۴ هزار میلی آمپری هم برای آن در نظر گرفته شده است.

گلکسی اس ۸ اکتیو بر خلاف انتظارات خیلی هم گوشی زمخت و بزرگی نیست چرا که سامسونگ سعی کرده آن را تا حد امکان به نسخه اصلی پرچمدارش شبیه کند؛ البته این گوشی برای داشتن مقاومت بالا و گرفتن برخی گواهی نامه های مخصوص باید بزرگ می بوده ولی نسبت به خیلی دیگر از گوشی های هم سطح با کارایی مشابه اندازه کوچک تری دارد.

دارنده این گوشی در مورد آن گفته است:

“تا به اینجا به مانند تانک است. این گوشی به طور محسوسی زخیم تر است (که باتری قدرتمندش را هم توجیه می کند). این نسخه سنگین تر است و شیشه ای هم که برای ساخت صفحه نمایش آن به کار برده شده یکسان نیست و سخت تر است و به خاطر تخت بودن، بسیار بادوام تر است. این گوشی هم به مانند گلکسی اس ۸ است بلندگوهایش و دقیقاً در همان جاها سوراخ های مربوط به بلندگو و جک هدفون و میکروفون قرار گرفته اند. من به صورت عمدی آن را از بلندی به پایین انداختم و در آب هم آن را غوطه ور کردم و هیچ مشکلی پیش نیامد. البته اگر این کار را با مدل معمولی گلکسی اس ۸ بکنید، نتیجه تعجب آور نخواهد بود…”

دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

نظر شما در رابطه با این ویدیو و این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید