آخرین تصاویر و اطلاعات لو رفته از طراحی iPhone 8 - تکفارس 
آخرین تصاویر و اطلاعات لو رفته از طراحی iPhone 8 - تکفارس 

آخرین تصاویر و اطلاعات لو رفته از طراحی iPhone 8

حمزه سروری
۳ مرداد ۱۳۹۶ - 12:00
آخرین تصاویر و اطلاعات لو رفته از طراحی iPhone 8 - تکفارس 

هنگامی که به انتشار یکی از گوشی های هوشمند پر طرفدار نزدیک می شویم، تقریباً عادی شده است که با رگباری از سازنده های کاور و قابی رو به رو شویم که با قرار دادن این گوشی ها که در قاب های شان آرام گرفته اند برند خود را تبلیغ می کنند؛ تنها نیاز است که تصاویری مفهومی از گوشی معروف با قاب را ترکیب کرده و در بهترین مواقع به بیرون فرستاد. در بهترین سناریو ها، این ارائه ها بر پایه ی طرح بندی ها و سرنخ هایی است که از کارخانه ی منبع سر چشمه می گیرد. در چنین مواقعی، اعتنا کردن به این اخبار مسلماً بهتر از دل خوشی به شایعات بی اساس یا حدس های شک برانگیز است، چرا که گاهی اوقات این تصاویر فاش شده شباهت بسیار زیادی به نسخه واقعی دارند. آخرین فصل از این داستان ها از شرکت کاور سازی ای نشأت می گیرد که حسن نیتش در میان عام مشخص است و پیش از این نیز اخبار و اطلاعاتی در مورد «آی فون ۸» (iPhone 8) منتشر کرده است. و حالا موضوع مورد بحثش را به طرح نهایی این گوشی تغییر داده است؛ با ارائه اشاراتی که پیش از این ما هیچ خبری از آن ها نداشتیم.

اول از همه، به نظر می رسد گودیِ ۴ میلی متری ای در اطراف صفحه نمایش صابونی شکل ۵.۸ اینچی آیفون ۸ شاهد خواهیم بود تا از فشار غیر عمدی کاربر به گوشه ها، دستگاه را در امان نگه دارد. نیمه بالایی پنل سنسور های فیزیکی و دوربین را میزبانی می کنند که معمولا در جلو قرار دارند، در حالی که بقیه پنل بالایی را یک نوار OLED تشکیل می دهد برای نمایش وضعیت باتری، اینترنت و بقیه چیز هایی که معمولاً در بالاترین قسمت صفحه گوشی های هوشمندمان یافت می شود. اطلاع رسانی ها و سوییچ ها هم به نظر می رسد به زیر نوار وظیفه ی محدوده صفحه نمایش نقل مکان کرده اند، جایی که دکمه های داخل صفحه قرار دارند.

یک دکمه پاور بزرگتر، اسپیکر های استریو و یک پورت مربوط به برق دیگر چیز هایی هستند که در تصاویر منتشر شده به چشم می خورند. این در حالی است که منبع عکس ها دوربینی دوگانه و عمودی در پشت صفحه اصلی را تأیید کرده است، به نظر می رسد منبع از پیکر بندی و جزئیاتِ سنسور و لنز دوربین ها خبری ندارد. علاوه بر این ها باتریِ شایعه شده ی L شکل قرار است به طور قابل ملاحظه ای قدرت و مدت هوشیاری باتری را در مقایسه با آیفون ۷ افزایش دهد؛ شایعه ای که به نظر واقعی می رسد.

در آخر به نظر می رسد قیمت آی فون ۸ در ابتدای کار ۱۱۰۰ و ۱۲۰۰ دلار باشد که با توجه به حافظه ی داخلی انتخابی، قیمت تغییر می کند. شما چه طور فکر می کنید؟ آیا با وجود آخرین اخبار و شایعاتی که در مورد آی فون ۸ به بیرون درز کرده است، موفقیتی برای ابر کمپانی اپل می بینید؟

تصاویر منتشر شده را نیز در زیر مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.