عرضه چهارمین تست بتای iOS 11 برای توسعه دهندگان - تکفارس 
عرضه چهارمین تست بتای iOS 11 برای توسعه دهندگان - تکفارس 
عرضه چهارمین تست بتای iOS 11 برای توسعه دهندگان - تکفارس 

عرضه چهارمین تست بتای iOS 11 برای توسعه دهندگان

حمزه سروری
۳ مرداد ۱۳۹۶ - 16:00
عرضه چهارمین تست بتای iOS 11 برای توسعه دهندگان - تکفارس 

دیروز کمپانی اپل چهارمین بتای iOS 11 برای توسعه دهندگان منتشر کرد. لیست تغییرات شامل رفع مشکلات اپلیکیشن های کلیدی ای می شود که در بتا های قبلی به درستی کار نمی کردند. نرم افزار عکاسیِ VSCO دیگر همانند گذشته هنگام خروجی دادن از عکس های تازه گرفته شده دچار مشکل نمی شود. اپلیکیشن حساب داریِ Citi Mobile دیگر هنگام ورود به حساب به هم نمی ریزد و حالا دیگر شما می توانید با استفاده از حسابِ ایمیل خود وارد شبکه اشتراک گذاری تصاویر پینترست شوید. خبر خوش برای کاربران اسکایپ؛ حالا دیگر با خیال راحت می توانید به گفت و گوی صوتی خود بدون ایجاد مشکل ادامه دهید.

دیگر تغییرات مشمول اضافه شدن آیکون های جدید برای نوشته ها، یاد آور ها و مخاطبان می شود. هنگامی که یک اطلاع رسانی روی صفحه ظاهر شود و شما ان را لمس کنید، باید با اثیر انگشت تایید هویت کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

دیگر تغییرات لیست شده به شرح زیر است:

  • وقتی که از iTunes بک آپ چیزی را باز می گردانید، آیکون اپلیکیشن دیگر روی صفحه سفید نخواهد ماند.
  • پیغامی که هنگام تعویض یک آیکون نمایش داده می شد، اکنون تصویری از آیکون اپلیکیشن جایگزین نشان می دهد.
  • تلاش برای اجرای Test Flight بدون داشتن یک حساب فعال اپ استور و اپل آی دی دیگر شکست در ورود به اکانت را نتیجه نمی دهد.
  • اپلیکیشن هایی با حجم بالاتر از ۱۰۰ مگا بایت به وسیله اتصال اینترنتی گوشی و سیم کارت دیگر هنگام پدیدار شدن پیغام هشدار نباید دانلود شوند.
  • اتصال به اینترنت گوشی و سیم کارت پس از دوباره برنامه ریزی گوشی و یا خاموش شدن دستگاه حالا دیگر به درستی کار می کند.
  • فعال شدن اینترنت مخصوص سیم کارتِ اسپرینت در iPad اکنون درست شده و به راحتی کار می کند.
  • حالت مطالعه که از NFC استفاده می کند، حالا دیگر با حمایت دستگاه به خوبی کار می کند.

امّا چند مسئله مشخص در رابطه با بتای چهارم iOS 11 وجود دارد. در قسمت «زبانه های نو» (Recent Tabs)، تاریخچه ی تماس فوراً بروز رسانی نخواهد شد. این بدان معناست زمانی که شما اولین تماس تان را برقرار می کنید، در داخل لیست تماس ها به عنوان تماس یکی مانده به آخر ثبت می شود. دیتای سیم کارت برای قسمت دانلود موسیقی ها در سرویس های وای-فای ثبت شده است به جای اینکه در میان حساب های iTunes باشد. کلیک کردن روی Air Play در ویدیو ها به دلیل وجود چند برنامه شخص ثالث تمام صفحه نخواهد بود – برنامه هایی نظیر iBooks، Safari، Voice Memos و… – و هنگامی که بخوایهم آن را تمام صفحه کنیم برنامه با مشکل رو به رو می شود. علاوه بر این ها برنامه Live Photos همواهر حالت پیش فرضش غیر فعال است و هر دفعه باید فعال شود.

آن هایی که به عنوان تست کننده بتا در برنامه اپل ثبت نام کرده اند تنها چند روز دیگر با فعال شدن iOS 11 بتای چهارم فاصله دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید