با مشخصات Blu Vivo 8 آشنا شوید - تکفارس 
با مشخصات Blu Vivo 8 آشنا شوید - تکفارس 

با مشخصات Blu Vivo 8 آشنا شوید

سارا کاویانی
۳ مرداد ۱۳۹۶ - 18:16
با مشخصات Blu Vivo 8 آشنا شوید - تکفارس 

اگر که به گوشی هوشمند آنلاک شده اندرویدی نیاز دارید که جیبتان را خالی نکند اما همچنان ویژگی های خوبی داشته باشد شاید از گوشی هوشمند بلو ویوو ۸ خوشتان بیاید.با تکفارس همراه باشید.

بعد از گوشی های هوشمند ویوو ۵R و ویوو ۶ (که دومی در آمریکا به فروش نمی‌رسد اما در اروپا موجود است) گوشی بلو ویوو ۸ یک گوشی اندرویدی فلزی است که روی آن اندروید ۷ نوقا نصب شده است.

این دستگااه یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزلوشن ‍۱۹۲۰*۱۰۸۰ دارد و وظیفه پرازش های سنگین آن به عهده یک چیپ ست هشت هسته ای مدیا تک ۶۷۵۵ هلیو پی ۱۰ با فرکانس ۲ گیگا هرتز قرار گرفته است. در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی قرار گرفته و  یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی عکس های سلفی شما را می‌گیرد و شناساگر اثر انگشت دستگاه در پایین دستگاه قرار گرفته است. از این گذشته گوشی هوشمند ویوو ۸ از فناوری LTE برخوردار است و برای آن ۴ گیگا بایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته شده و اسلات کارت حافظه میکرو نیز برای آن تعبیه شده است. و در آخر این گوشی هوشمند به یک باتری بزرگ ۴۰۱۰ آمپری مجهز شده که می‌تواند تا یک روز کامل دوام بیاورد.

حالا آمازون ویوو ۸ را ۲۱۲ دلار به فروش می‌رساند و این گوشی احتمالا طی یکی دو ماه آینده روانه بازار می‌شود. همانطوری که می‌بینید این دستگاه در دو رنگ مشکی و طلایی با جلوی سفید عرضه می‌شود. آیا مایل به خرید ویوو ۸ هستید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید