مشخصات احتمالی سری ۲۰۱۸ گوشی Samsung Galaxy A7 مشخص شد - تکفارس 
مشخصات احتمالی سری ۲۰۱۸ گوشی Samsung Galaxy A7 مشخص شد - تکفارس 

مشخصات احتمالی سری ۲۰۱۸ گوشی Samsung Galaxy A7 مشخص شد

سارا کاویانی
۳ مرداد ۱۳۹۶ - 16:57
مشخصات احتمالی سری ۲۰۱۸ گوشی Samsung Galaxy A7 مشخص شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی ای ۷(A7) را در اواخر ۲۰۱۷ و یا اوایل ۲۰۱۸ رونمایی خواهد کرد. مشخصات این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A730x به تازگی در GFXBench قرار گرفته است. با تکفارس همراه باشید.

حدودا یک نیم سال به رونمایی سری گلکسی A مانده، که انتظار می‌رود در اخرین ماه سال میلادی جاری و یا اوایل سال ۲۰۱۸ روانه بازار شود. برای محقق شدن آن، سامسونگ باید حداقل روی سه دستگاه  گلکسی ای ۳، گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷ (۲۰۱۸) شروه به کار کرده باشد.
گلکسی ای ۷(۲۰۱۸) که قوی ترین دستگاه در میان این سه مدل به شمار می‌رود به تازگی در GFXBench مشاهده شده است. این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A730x ثبت شده است؛ با این حساب اگر  آشنایی چندانی با تکنولوژی ندارید پیدا کردن این گوشی هوشمند در این لیست سخت خواهد بود.
عموما گوشی هوشمند گلکسی ای ۷ (۲۰۱۷) با شماره مدل SM-A720x شناخته می‌شود؛ ازاین نظر ما حدس می‌زنیم شماره مدل  SM-A730x  که در لیست دستگاه های جدید GFXBench قرار دارد؛ به یکی از اعضای جدید خانواده   گلکسی A مربوط باشد.
مطابق با بنچمارک، سامسونگ گلکسی ای ۷(۲۰۱۸) از پردازشگر هشت هسته ای ۲.۲۱ گیگاهرتزی برخوردار است و پردازشگر گرافیکی آن Mali-G71 است و سامسونگ در میزان رم دستگاه تجدید نظر کرده و به جای ۳ گیگا بایت رم داخلی مدل اصلی ؛ ۴ گیگا بایت رم در مدل ۲۰۱۸ تعبیه کرده است. همچنین گوشی هوشمند گلکسی ای۷ ،۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی دارد و از صفحه نمایش با سایز نامشخص فول اچ دی full HD (1080p) برخوردار است
از لحاظ دوربین در گلکسی ای۷ (۲۰۱۸) یک دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی در پنل پشتی تعبیه شده و دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد.  در حال حاضر اندروید نوقا نسخه ۷.۱.۱ این دستگاه را کامل می‌کند اما همچنان شانس کمی وجود دارد که سامسونگ نسخه جدید تری از سیستم عامل را روی این دستگاه نصب کند.

مشخصات احتمالی سری ۲۰۱۸ گوشی Samsung Galaxy A7 مشخص شد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.