شکایت State Farm از اپل به خاطر آتش گرفتن یک iPhone 4s - تکفارس 
شکایت State Farm از اپل به خاطر آتش گرفتن یک iPhone 4s - تکفارس 

شکایت State Farm از اپل به خاطر آتش گرفتن یک iPhone 4s

امید بصیری
۳ مرداد ۱۳۹۶ - 19:00
شکایت State Farm از اپل به خاطر آتش گرفتن یک iPhone 4s - تکفارس 

روز به روز به تعداد گوشی هایی که باتری های مشکل دار دارند اضافه می شود. مهم ترین مورد بی شک گوشی گلکسی نوت ۷ بود اما تا کنون زیاد درباره منفجر شدن آیفون ها خبر نشنیده بودیم. Insurer State Farm شکایتی را بر علیه اپل در روز پنج شنبه تنظیم کرد مبنی بر اینکه یک گوشی آیفون ۴ اس بعد از متوقف شدن فعالیت اش، در خانه یک خانم اهل ویسکونسین آتش گرفته است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

گزارش های یک فرد ناشناس اعلام داشته که مشکلات داغ شدن در حوزه باتری گوشی علاوه بر نقص هایی در بخش های داخلی باعث آتش گرفتن گوشی شده است. این گزارش ها عامل احتمالی دیگری را برای آتش گرفتن گوشی ذکر نکرده اند. اولین حوزه مورد شکایت State Farm به تعهد اپل مبنی بر تولید محصولاتی که ایمنی کاملی برای مشتریان داشته باشند بوده است و دومین مورد نیز به کوتاهی و قصور اپل در طراحی، تولید و یا عرضه آیفون به بازار اشاره دارد. اینشورر اصرار دارد که آیفون در زمان عرضه اش به این مشتری به طورغیر قابل دفاعی خطرناک بود است.

این شکایت البته بسیار به شرایط گوشی در زمان اتش گرفتن متکی است مثل اینکه آیا گوشی به هنگام آتش گرفتن داخل شارژر بوده است یا خیر یا اینکه گوشی در محوطه گرمایی بالایی قرار داشته است و یا نه. ما تا کنون ندیده ایم که آیفون ها چه به هنگام شارژ شدن و چه شارژ نشدن آتش بگیرند پس ممکن است عوامل دیگری نیز در این حادثه دخیل بوده باشند.

State Farm تلاش دارد تا اپل را محکوم به پرداخت غرامت ۷۵ هزار دلاری بکند اما بسیار بعید به نظر می رسد که دادگاه اپل را به این غرامت محکوم کند. به نظر نمی رسد که اطلاعات کافی و دقیقی از نحوه آتش گرفتن باتری این گوشی وجود داشته باشد.

از آن جایی که به نظر می رسد گوشی هایی که آتش میگیرند هنوز هم می توانند در صدر اخبار قرار بگیرند حال میخواد گوشی از رده خارجی مثل آیفون ۴ اس باشد. فاجعه پیش آمده بر سر سامسونگ با گوشی گلکسی نوت ۷ را هنوز کسی فراموش نکرده است اگرچه گزارشاتی مبنی بر آتش گرفتن گوشی های اپلی نیز منتشر می شدند. با گلکسی نوت ۸ ای که فاصله چندانی تا عرضه ندارد و آیفون های جدیدی که در آستانه معرفی هستند امیدواریم که دیگر شاهد همچین حوادثی نباشیم.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.