مایکروسافت در تحویل‌دادن Alcatel idol 4 به مشتریان مشکل دارد - تکفارس 
مایکروسافت در تحویل‌دادن Alcatel idol 4 به مشتریان مشکل دارد - تکفارس 

مایکروسافت در تحویل‌دادن Alcatel idol 4 به مشتریان مشکل دارد

حمزه سروری
۴ مرداد ۱۳۹۶ - 13:00
مایکروسافت در تحویل‌دادن Alcatel idol 4 به مشتریان مشکل دارد - تکفارس 

Alcatel Idol 4 Pro یکی از جدیدترین گوشی های هوشمندی خواهد بود که با سیستم عامل ویندوز ده شروعش را در بازار به زودی آغاز خواهد کرد. در ابتدا این گوشی در ایالات متحده آمریکا تحت نام متفاوتی منتشر شد، پرچم دار سری گوشی های «الکاتل» تأیید شده بود که در ربع دوم ۲۰۱۷ در اروپا منتشر خواهد شد.

دو هفته پیش Alcatel Idol 4 Pro در اروپا آغاز به پیش خرید شدن در بعضی از بازار های اروپا کرد، البته بدون آن هدست رایگان VR که در آمریکا داخل پکیج گوشی بود.

این گوشی هم اکنون در فروشگاه های ماکروسافت با قیمت های ۴۷۹ یورو و ۴۱۹ پوند برای پیش خرید در دسترس است. Alatel Idoil 4 Pro که قرار بود در تاریخ ۲۸ جولای قفسه های فروشگاه ها را پر کند، برای بریتانیا به تاریخی دیگر موکول شد. اما این گوشی مجهز شده به ویندوز ۱۰ در دیگر بازار ها در همان تاریخ ۲۸ جولای عرضه خواهد شد.

بعد از چند تاخیر کوتاه، باز هم آغاز انتشار در بریتانیا به تاریخی دیگر موکول شده است؛ این بار این گوشیِ پرچم دار در تاریخ ۷ آگوست، یعنی دو هفته دیر تر به دست مشتریان خواهد رسید، البته اگر باز هم مشکلی به وجود نیاید!

با این حال در بعضی کشورهای دیگر هم به نظر ماکروسافت برای عرضه گوشی مشکلاتی دارد؛ به عنوان مثال ماکروسافت به آرامی تاریخ عرضه Alcatel Idol 4 Pro در آلمان را پنج روز عقب انداخته است به طوری که اکنون خریداران باید تا تاریخ ۳۱ جولای صبر کنند.

اگر شما هم از آن دسته از خریداران این مدلِ گوشی ماکروسافت هستید پس باید صبر کنید تا این کمپانی فکر هایش را بکند که در چه تاریخی بالاخره گوشی هوشمندش را به بازار های موبایل عرضه دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید