هواوی تمرکز خود را بر روی گوشی های رده بالا می گذارد - تکفارس 
هواوی تمرکز خود را بر روی گوشی های رده بالا می گذارد - تکفارس 
هواوی تمرکز خود را بر روی گوشی های رده بالا می گذارد - تکفارس 

هواوی تمرکز خود را بر روی گوشی های رده بالا می گذارد

حمزه سروری
۶ مرداد ۱۳۹۶ - 19:00
هواوی تمرکز خود را بر روی گوشی های رده بالا می گذارد - تکفارس 

بگذارید بررسی کنیم، در حال حاضر مدتی زیادی گذشته است که هواوی بیشتر به خاطر گوشی ها و مدل های بودجه محور شناخته می شد. ولی اکنون این کمپانی چینی سومین برند برتر در زمینه گوشی سازی به حساب می آید و دیگر تمرکز آن مانند گذشته بر روی گوشی های رده پایین نیست و این افتخار از فروش این گوشی ها به دست نیامده است.

پس از اینکه هواوی تلاش کرد تا چهره خود را کاملاً عوض کند و چیزهای جدید تری را امتحان کند، پا به میادین گوشی های رده بالا گذاشت و تقریباً می توان گفت که موفق شد. منبع این موفقیت مشخصاً گوشی های ارزان قیمتی که در بازار رسماً بدرد نخور هستند به دست نیامد و حالا دیگر هواوی می خواهد بازار گوشی های رده پایین که زمانی نامش با آن ها گره خورده بود را رها کند و کاملاً به سمت گوشی های رده بالا کوچ کند.

«ریچارد یو» (Richard Yu) که در راس تولیدات هواوی قرار دارد چند وقت پیش تایید کرد که سود وارده به کمپانی اش از سمت گوشی های رده پایین بسیار کم است که به این معناست ادامه دادن روند ساخت گوشی های رده پایین مساوی است با ضرر و برای این کمپانی چینی دیگر مقرون به صرفه نیست. از این پس هواوی به روی گوشی های مخصوص و رده بالا تمرکز خواهد کرد که بازار تضمین شده و اقتصاد سالم تری دارند و با تمرکز تنها بر روی این رده از لحاظ اقتصادی رشد خواهند کرد که با عقل جور در می آید!

ما می خواهیم ساخت دستگاه های رده پایین را که سود بسایر کمی دارند و برای آینده مالی کمپانی مان به اندازه کافی خوب نیستند را رها کنیم. اولویت ما با اروپا چین و ژاپن خواهد بود، جایی که اقتصاد سالم است و مردم توانایی خرید گوشی های رده بالا را دارند.

با وجود اینکه به گفته ریچارد یو ایالات متحده آمریکا جزو الویت های آن ها نیست، با این حال تمامی پرچم داران این شرکت پیش از این در این منطقه به خوبی فروش کرده اند و این برای یک بار هم نبوده و تقریباً همواره نتایج مثبتی برای هواوی در بر داشته است. بنابراین به نظر می رسد این شرکت بیش از هر زمانی محتاج به بازار آمریکاست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید