نسل سوم Apple Watch امسال عرضه می‌شود - تکفارس 
نسل سوم Apple Watch امسال عرضه می‌شود - تکفارس 

نسل سوم Apple Watch امسال عرضه می‌شود

امید بصیری
۷ مرداد ۱۳۹۶ - 10:00
نسل سوم Apple Watch امسال عرضه می‌شود - تکفارس 

حال که اپل جایگاه رفیعی در میان تولیدکنندگان ابزار آلات هوشمند پوشیدنی قرار دارد، منطقی است که انتظار معرفی نسل سوم ساعت های هوشمند اپل واچ(Apple Watch) را به زودی داشته باشیم. و با توجه به اینکه این شرکت حداقل یک (یا حتی دو، بستگی به این دارد که حرف چه کسی را باور کنید) رویداد معرفی محصول دیگر را در برنامه دارد، منطقی خواهد بود که این ساعت های هوشمند همراه با آیفون های جدید این شرکت عرضه شوند. اتفاقی که مشابه آن سال قبل نیز رخ داد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

حال یک گزارش جدید از یکی از وب سایت های چینی منتشر شده است که نشان می دهد این اتفاق ممکن است واقعاً رخ بدهد. بر طبق این گزارش نسل سوم ساعت های هوشمند اپل با نام اپل واچ تا پایان سال عرضه خواهند شد. بی شک این خبر زیاد شوکه کننده نخواهد بود چرا که اپل دوست دارد لوازم الکترونیکی خود را هر سال به روز رسانی بکند و این نکته را نیز می دانیم که نرم افزار مخصوص ساعت های هوشمند جدید اپل با نام WatchOS نیز در دست توسعه است. اگرچه این اولین بار است که درباره تاریخ احتمالی عرضه این محصولات شایعاتی را می شنویم.

نکته جالب این است که این شایعات در واقع به خاطر گزارش شرکت کوانتا کامپیوتر(Quanta Computer) که یکی از تولید کننده های ساعت های هوشمند اپل است منتشر شده اند. ظاهراً بخش ساعت های هوشمند این شرکت به محض عرضه شدن سری سوم اپل واچ ها در آستانه سوددهی قرار خواهد گرفت. شایعات دیگری نیز درباره این وسیله پوشیدنی هوشمند منتشر شده اند مثل اینکه گفته می شود که این ساعت هوشمند از باتری ای با ظرفیت بزرگ تر بهره خواهد برد و ممکن است یک نسخه سیم کارت خود از آن(مستقل از آیفون ها) نیز عرضه شود.

نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.