مشخصات گوشی Galaxy S8 Active لو رفت - تکفارس 
مشخصات گوشی Galaxy S8 Active لو رفت - تکفارس 

مشخصات گوشی Galaxy S8 Active لو رفت

حمزه سروری
۷ مرداد ۱۳۹۶ - 19:00
مشخصات گوشی Galaxy S8 Active لو رفت - تکفارس 

«سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو» (Samsung Galaxy S8 Active) موردی است که ما اخیراً در موردش بسیار می شنویم. مواردی از قبیل تصاویر، ویدیو هایی که گوشی در آن در حال کار است، لیست بندی های بنچمارک و غیره. و حالا جدیداً معارفه ای در مورد مدل اکتیو سری اس ۸ صورت گرفته که بسیاری از ویژگی های این مدل و تفاوت های آن با نسخه اس ۸ معمولی را ارائه می دهد. این معارفه و ویژگی ها را رسانه ی اجتماعی مدیای Weibo در چین ادعا می کند. با تکفارس همراه باشید.

اطلاعات منتشر شده کاملاً شبیه به چیزهایی هستند که ما در مورد این گوشی شنیده ایم، ویژگی هایی که در بسیاری از موارد شباهت به نسخه اس ۸ معمولی دارد به علاوه ی افزایش قدرت باتری به ۴۰۰۰ mAh و بدنه سفت و سخت. اما مشکل مبرمی در این معارفه وجود دارد؛ منبع ادعا می کند که مدل اکتیو دارای لبه هایی با صفحه نمایش کامل است. چیزی که ما بار ها دیده و شنیده ایم که در اس ۸ اکتیو وجود ندارد. با این حال این شابعات مواردی را هم به ما اطلاع می دهند که پیش از این چیزی در موردشان نشنیده ایم.

ابعاد گوشی اس ۸ اکتیو طبق گفته ی منبع شایعات ۵.۹۹″ x 2.95″ x 0.39″ است، که مشخصاً بزرگی آن نسبت به اس ۸ غافل گیر کننده نیست. ابعاد صفحه ی اس ۸ به این صورت بود: ۵.۸۶″ x 2.68″ x 0.31 . وزن این گوشی هوشمند با آن بدنه ی زمختش ۷.۳ oz است که به طرز قابل توجهی نسبت به نسخه سال گذشته یعنی اس ۷ اکتیو که ۶.۵۳ بود افزایش یافته است.

همچنین این گوشی از یک «مقاومت شَتِر» (shatter – resistant) بر روی صفحه نمایشش بهره می برد، دقیقاً مشابه نسخه سال گذشته اش. مدل IP68 این بدنه برای مدل اکتیو سال جاری تایید شده است، گفتنی است که اس ۸ هم از مدلی شبیه به همین استفاده می کند؛ اما در مدل مدل اکتیو درجه نظامی ۸۱۰G هم استفاده خواهد شد. اس ۸ اکتیو در دو رنگِ خاکستری شهاب سنگی و طلاییِ تیتانیومی عرضه خواهد شد. و در آخر با اینکه سامسونگ چیزی از قابلیت های نرم افزاری این گوشی نگفته است ولی به نظر می رسد اس ۸ اکتیو با اندروید ۷.۰ عرضه شود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا نظر شما را جلب کرده است؟ آن را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید