گوشی Sony Xperia XZ1 در بنچ‌مارک Antutu دیده شد - تکفارس 
گوشی Sony Xperia XZ1 در بنچ‌مارک Antutu دیده شد - تکفارس 

گوشی Sony Xperia XZ1 در بنچ‌مارک Antutu دیده شد

امید بصیری
۷ مرداد ۱۳۹۶ - 15:00
گوشی Sony Xperia XZ1 در بنچ‌مارک Antutu دیده شد - تکفارس 

نسل بعدی پرچم داران گوشی های سونی یعنی سری اکسپریا زد(Xperia XZ) احتمالا تا اواخر ماه اگوست یا اوایل ماه سپتامبر و در نمایشگاه آی اِف اِی(IFA) 2017 معرفی خواهند شد. دو مورد از این گوشی های هوشمند احتمالاً با نام های اکسپریا اکس زد(Xperia XZ1) 1 و اکسپریا اکس زد ۱ کامپکت(Xperia XZ 1 Compact) شناخته خواهند شد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

در حال حاضر این گوشی ها با نام های سونی G8341 و سونی G8441 شناخته می شوند. اولی به احتمال زیاد گوشی اکسپریا اکس زد ۱ و دومی نیز برادر کوچک تر آن یعنی اکسپریا اکس زد ۱ کامپکت خواهد بود. اواخر این ماه، گوشی سونی G8441 در بنچ مارک آنتوتو(Antutu)، بنچ مارکی که اطلاعات به روز رسانی شده نتایج آزمایش های مختلف بر روی گوشی های هوشمند را نگه داری می کند، دیده شد. بر طبق این فهرست، گوشی G8441 یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی خواهد داشت و از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ نیز بهره خواهد برد. این هفته، دیگر گوشی از سری اکسپریا نیز در بنچ مارک گیک بنچ(Geekbench) دیده شد. متاسفانه، به دلیل ماهیت این بنچ مارک، ما تنها می توانیم درباره پردازنده این گوشی، میزان رم و نسخه نرم افزاری آن اطلاعاتی کسب کنیم.

همانطور که انتظار می رفت این گوشی از پردازنده پر قدرت کوالکام یعنی اسنپ دراگون ۸۳۵ با ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. هم چنین این گوشی از نسخه ۷.۱.۱ سیستم عامل اندروید با کد نوقا به صورت پیش فرض استفاده می کند. دیگر مشخصات این گوشی هم چنان یک راز باقی مانده اند اما حالا که مقداری کم تر از ۱ ماه به معرفی رسمی این گوشی باقی مانده است احتمالا اطلاعات بیشتری تا چند هفته آینده از این گوشی به بیرون درز خواهد کرد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.