اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy S8 Active منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy S8 Active منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy S8 Active منتشر شد

امید بصیری
۸ مرداد ۱۳۹۶ - 10:00
اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy S8 Active منتشر شد - تکفارس 

به نظر می رسد که هر لحظه باید منتظر انتشار اخبار بیشتری پیرامون گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو باشیم. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

به نظر میاد که تاریخ ۱ آگوست برای عرضه گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو(Galaxy S8 Active) در حال حاضر بسیار محتمل است. تصاویر زنده ای از این گوشی اخیراً به سطح نت درز کردند و حالا تصاویر جدیدی از بخش راهنمای این گوشی به بیرون درز کرده است که تصاویر رسمی ای به اضافه اطلاعات دیگری را از آن نشان می دهد.

تصاویر گلکسی اس ۸ اکتیو که از گواهی نامه IP 68 پشتیبانی می کند و از تمامی زوایا مشخص است شامل دکمه ی بیکسبی(Bixby) در زیر دکمه های صدای گوشی است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی سوپر آمولد(Super AMOLED) است که با استاندارد اینفینیتی دیسپلی(Infinity Display) عرضه می شود( بدون لبه های رایج و استاندارد گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+) و باتری آن نیز به ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت افزایش یافته است و از قابلیت هایی مثل شارژ بی سیم و … بهره می برد. دیگر مشخصات این گوشی شبیه به نسخه استاندارد آن یعنی گلکسی اس ۸ است. ۴ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین ۸ مگاپیکسلی مخصوص عکس برداری سلفی، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، نسخه ۷ از سیستم عامل اندروید( از نسخه ۷.۱.۱ خبری نیست) از دیگر مشخصات این گوشی هستند. پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ که بر روی نسخه های اصلی یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ نیز استفاده شده بود در این گوشی وجود دارد و کمی ضعیف تر از پردازنده اختصاصی خود سامسونگ یعنی اگزینوس است.

گلکسی اس ۸ اکتیو در ایالات متحده تنها در اختصاص AT&T خواهد بود اما امیدواریم تا سامسونگ این گوشی را در دیگر بازار ها نیز عرضه کند. اطلاعات دیگر درباره قیمت و تاریخ ارائه گوشی بعد از معرفی رسمی آن اعلام خواهند شد.

اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy S8 Active منتشر شد - تکفارس 

نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید