گلکسی ایکس ( Galaxy x) خم شدنی تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی ایکس ( Galaxy x) خم شدنی تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی ایکس ( Galaxy x) خم شدنی تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

سارا کاویانی
۸ مرداد ۱۳۹۶ - 20:37
گلکسی ایکس ( Galaxy x) خم شدنی تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد - تکفارس 

سامسونگ دستگاه قابل انعطاف گلکسی ایکس را اواخر ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸ رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند از دو پنل صفحه نمایش متفاوت تشکیل شده که بوسیله یک لولا به هم متصل شده اند.

دستگاه قابل انعطاف سامسونگ که به عنوان گلکسی ایکس می‌شناسیم، احتملا گواهی ثبت بلوتوث اش را از بلوتوث سیگ ( Bluetooth SIG) گرفته است. قبل از اینکه هیجان زده شوید، این گواهی متعلق به دستگاه سامسونگ با شماره مدل SM-G888NO است. این شماره مدل مشابه هیچ یک از دستگاه های شناخته شده در خط تولید سامسونگ نیست و همچنین مشابه هیچ یک از دستگاه هایی که در آینده سامسونگ عرضه می‌کند هم نیست.

به علاوه دیده شده بوداین شماره مدل قبلا گواهی وای فای خود را از Wi-Fi Alliance دریافت کرده است. در حال حاضر روی این دستگاه نسخه ۶.۰.۱ اندروید نصب شده است. بلوتوث سیگ (Bluetooth SIG) فاش کرد که گوشی با شماره مدل  SM-G88N0 به نسخه ۴.۲ بلوتوث مجهز شده است. با توجه به اینکه سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به بلوتوث ۵.۰ مجهز شده اند کمی عجیب به نظر می‌رسد که برای گوشی رده بالایی مثل گلکسی ایکس نسل قبلی تکنولوژی بلوتوث را در نظر گرفته باشند. به زبانی دیگر، اگر که گوشی ای که توسط Wi-Fi Alliance و بلوتوث سیگ(Bluetooth SIG) تایید شده؛ گلکسی ایکس باشد، بدون شک مشخصات آن قبل از معرفی ارتقا خواهد یافت.

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی ایکس را بین سه ماهه سوم ۲۰۱۷ و سه ماهه اول ۲۰۱۸ رونمایی و معرفی خواهد کرد. ژانویه گذشته، به نظر می‌رسید که سال ۲۰۱۸ حدس درستی برای زمان رونمایی گلکسی ایکس خواهد بود. آخرین شایعه ها حاکی از این است که گوشی “خم شونده” اصلا از قابلیت خم شدن برخوردار نخواهد بود و در عوض از دو پنل متفاوت ساخته شده که بوسیله یک لولا به هم متصل شده اند.
هفته گذشته لنوو طرح مفهومی تبلت منعطف خود را لنوو فولیو نام گذاری کرد. این دستگاه که می تواند از یک دستگاه ۵.۵ اینچی به یک دستگاه ۷.۸ اینچی تبدیل  شود این تبلت دو سال است که درسری برنامه تکنولوژی جهان لنوو مشاهده شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.