برخی از قابلیت‌های دوربین Galaxy Note لو رفتند - تکفارس 
برخی از قابلیت‌های دوربین Galaxy Note لو رفتند - تکفارس 

برخی از قابلیت‌های دوربین Galaxy Note لو رفتند

امید بصیری
۹ مرداد ۱۳۹۶ - 12:00
برخی از قابلیت‌های دوربین Galaxy Note لو رفتند - تکفارس 

احتمال دارد که سامسونگ برخی از ویژگی های دوربین دوگانه پرچم دار بعدی خود یعنی گلکسی نوت ۸ را لو داده باشد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

شایعات بسیار زیادی درباره دوربین گوشی گلکسی نوت ۸ وجود داشته اند. همگان بر این باورند که گوشی گلکسی نوت ۸ از یک دوربین ۲ گانه بهره خواهد برد. می توانیم انتظار داشته باشیم که دوربین این گوشی پرچم دار با قابلیت های متعددی عرضه شود و حتی ممکن است برخی از آن ها تا کنون توسط سامسونگ لو رفته باشند. گزارش های قبلی اعلام کرده اند که سامسونگ از دوربین های دوگانه بر روی گلکسی نوت ۸ بهره خواهد برد. اطلاعاتی در وب سایت رسمی خود سامسونگ مبنی بر برخی ویژگی های سنسور های دوگانه این شرکت وجود دارد. احتمال اینکه از این سنسور ها در ساخت گلکسی نوت ۸ استفاده شود بسیار بالاست برای همین ممکن است برخی از ویژگی های آن در این گوشی استفاده شوند.

یکی از ویژگی هایی که انتظار می رود این دوربین داشته باشد، قابلیت اسمارت زوم/Smart Zoom است که بر طبق این گزارش قابلیت زوم ۳ برابری را به این گوشی می دهد. ویژگی Refocus یکی از قابلیت های قابل انتظار این سنسور خواهد بود که عمق تصویر را اندازه می گیرد و از تارشدگی پس زمینه و یا پیش زمینه تصویر جلوگیری می کند.از آن جایی که دوربین دوگانه این گوشی می تواند نور بیشتری جذب خود کند، این گوشی عملکرد بهتری در شرایط نوری ضعیف خواهد داشت. قابلیت هایی مثل “Perspective View” و “Background Effect” به کاربران اجازه می دهد تا حرکات خلاقانه ای بر روی تصاویر ثبت شده خود پیاده کنند.

احتمال این که گلکسی نوت ۸ با برخی یا حتی تمامی ویژگی های ذکر شده برای این دوربین های دوگانه ارائه شود زیاد است. سامسونگ در تاریخ ۲۳ آگوست گوشی گلکسی نوت ۸ را در نیویورک معرفی خواهد کرد. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید