به‌روزرسانی جدید Whatsapp برای Windows Phone عرضه شد - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید Whatsapp برای Windows Phone عرضه شد - تکفارس 

به‌روزرسانی جدید Whatsapp برای Windows Phone عرضه شد

حمزه سروری
۹ مرداد ۱۳۹۶ - 16:00
به‌روزرسانی جدید Whatsapp برای Windows Phone عرضه شد - تکفارس 

دیروز اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به ما اطلاع داد که کاربران روزانه اش از عدد یک میلیارد هم رد شده است که مشخصاً تعدادی از آن ها کاربر ویندوز فون هستند. علاوه بر این دیروز آپدیت ۲.۱۷.۲۳۴ این پیام رسان برای این سیستم عامل – ویندوز فون – منتشر شد. با اینکه این بروز رسانی از آن بزرگ ها نبود ولی با این حال از سرنوشت آتی واتس اپ و شکلی که در آینده خواهد گرفت ما را آگاه کرد.

با بروز رسانی جدید کاربران دیگر نمی توانند از علامت چک مارک در اسم پروفایل شان استفاده کنند. به نظر چیز جزئی ای می آید اما در واقع بسیار مهم تر و بزرگ تر از چیزی است که فکر می کنید. با اعتنا به گزارشات منتشر شده به نظر می آید شرکت واتس اپ در حال تست کردن راه هایی است که کاربران بتوانند به وسیله این اپلیکیشن به کسب و کار و انجام کار رسمی بپردازند. و نکته مهم این است که این قابلیت در آینده یکی از کاربرد های کلیدی می شود و برای سه سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوز فون عرضه خواهد شد.

وارد شدن چک مارک به ماجرا به خاطر این است که واتس اپ می خواهد نام های افراد عادی با بیزنس هایی که در آینده رسمی خواهند شد ادغام نشوند و تنها کسب و کار های مهم از چک مارک استفاده کنند؛ این چنین است که دیگر استفاده از این علامت برای کاربران عادی قدغن شده است. با وارد شدن کسب و کار اینترنتی و بیزنس در واتس اپ نگران آن نباشید که هر لحظه و هر مکان شاهد پیام های اسپم و بیهوده ای باشید که کاسبان نوین تلاش در زدن مخ شما را دارند چون که شما حق انتخاب دارید! خودتان بخواهید که در کسب و کار آن ها شریک شوید یا به طور عادی در مقابل این جریان مصون باشید، گزینه سومی هم که جلو روی شماست استفاده خاص و ویژه از بیزنس های مورد نظر شماست که می توانید به طور خاص بعضی ها را انتخاب کنید. در توضیح کامل مِن باب اضافه شدن قابلیت کاسبی در واتس اپ، باید گفت که شرکت سازنده، اپلیکیشن جدیدی به نام Small And Medium Business طراحی خواهد کرد که تماماً با واتس اپ در تعامل است. برای جلو گیری از دزدی ها و کلاه بر داری های احتمالی، واتس اپ اجازه خواهد داد که یکی از بانک ها حساب داران خود را برای بررسی کاسب های واتس اپی قرار دهند و از فساد محتمل جلو گیری کنند و علاوه بر این ویژگی های خوب خود مثل صورت حساب ها و اعلام مانده حساب ها را به اطلاع استفاده کنندگان برساند. کاربر می تواند با تعامل بیشتر با رسانه ها و مواردی که از آن ها استفاده می کند، در حساب خود از ساعات پرواز، حرکت قطار و اتوبوس و تاخیر های این دست وسایل مسافرتی مطلع شود. در هر حال به نظر می رسد این قابلیت می تواند چیز به درد بخوری برای استفاده کننده ها باشد.

در آخر و در مورد Small and Medium Business باید گفت که وجود این اپلیکیشن تنها رسمی شده است و هیچ اطلاع دیگری در مورد این که چه زمانی عملی خواهد شد وجود ندارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید