ظاهراً اپل طراحی iPhone 8 را تایید کرده است - تکفارس 
ظاهراً اپل طراحی iPhone 8 را تایید کرده است - تکفارس 
ظاهراً اپل طراحی iPhone 8 را تایید کرده است - تکفارس 

ظاهراً اپل طراحی iPhone 8 را تایید کرده است

سارا کاویانی
۹ مرداد ۱۳۹۶ - 21:59
ظاهراً اپل طراحی iPhone 8 را تایید کرده است - تکفارس 

اپل به صورت تصادفی در فرموری مربوط هومپاد (HomePod)  اطلاعاتی درباره آیفون ۸ فاش کرد. مانند شایعه های قبلی این گوشی هوشمند از صفحه نمایش لب به لب (edge to edge) برخوردار است و همچنان خبری از دکمه هوم(Home)  نیست.

در هفته های گذشته شاهد تایید طراحی آیفون ۸ بوده ایم ، اما تا به حال هیچ یک از این اطلاعات از طرف منبع اصلی، شرکت اپل اعلام نشده است. اما حال اطلاعات جدیدی داریم که از جای متفاوتی آمده است؛ و میتوان آن را بزرگترین نشت اطلاعات آیفون ۸ تا به امروز تلقی کرد. این اطلاعات مستقیما از اپل لو رفته است!

بعد از اینکه اپل به صورت تصادفی نسخه جدید فرمور را برای اسپیکر هوشمند هوم‌پاد (HomePod)  را منتشر کرد، توسعه دهنده ها روی نفوذ در این کد برای پیدا کردن یک لقمه چرب و نرم و مدرکی برای محصول جدید و یا سرویس جدید سخت کار کردند. و دو نفر از آنها سهوا به رفرنسی جذاب در این کد‌ها دست یافتند.
همانطوری که اشاره کردیم، آنها این کد را برای پیدا کردن اطلاعاتی جذاب گشتند، توسعه دهنده سیستم عامل مک و iOS، گیلهرم رامبو (Guilherme Rambo) تصویری پیدا کرد که گفته می‌شد مربوط به طراحی آیفون ۸ است. در کمال تعجب  این تصویر کاملا مشابه تصویری است که بارها در ماه های گذشته دیده ایم. در این تصویر آیفون ۸ همان صفحه نمایش لب به لب( edge-to-edge) و بدون دکمه هوم (Home) جلو را دارد.

تصویر مربوط به دستگاهی با کد D22 است. به نظر شما این دقیقا همان اسم کدی است که مربوط به آیفون ۸ است؟ جواب دادن به این سوال کار سختی است. اگر چه به نظر نمی‌آید که این شرکت برای ایجاد هیاهوی بیشتر تا لو دادن فرموری که حاوی مدارک جعلی است پیش برود.

نفر دوم استیو تروتون (Steve Troughton-Smith) است که باز هم به صورت اتفاقی متوجه یک خط کد در فرمور هوم‌پاد (HomePod) شد که مربوط به نرم افزار تایید هویت جدید اپل است. شاید از قبل می‌دانستید که تعداد زیادی شایعه حدس می‌زنند که آیفون ۸ ممکن است از شناساگر اثر انگشت برخوردار نباشد و شاید باید منتظر نوع دیگری از روش های بیومتریک مثل صورت یا چشم ها برای تشخیص هویت دارنده  باشیم. اما اگر که شناساگر اثر انگشتی هم وجود داشته باشد، در آیفون ۸ احتمالا در کنار آن  نوع دیگر  تشخیص هویت بیومتریک تعبیه خواهد شد.

استیو تروتون(Steve Troughton-Smith):

من میتوانم تایید کنم که فرمور هومپاد (HomePod)  مشخص می‌کند در آیفون بعدی اشعه مادون قرمز در کیت بیومتریک و جاهای دیگر استفاده می‌شود.

تمام اطلاعاتی که این دو نفر پیدا کردند؛ تنها شامل چند خط کد در فرمور هومپاد (HomePod)  بود که مربوط به کیت بیومتریک تشخیص صورت و Pearl ID است. درباره  Pearl ID آنچنان مطمئن نیستیم اما شاید مربوط به تکنولوژی جدید تشخیص هویت چهره باشد و یا آن کد فقط یک نام کد یا نام نهایی یک ویژگی نا معلوم را مشخص کند. ویژگی Face ID با سنسور و دوربین IR که دربالای لبه دستگاه تعبیه شده کار خواهد کرد که اجازه تشخیص چهره حتی در فضای کامل تاریک را فراهم می‌کند

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید