گوشی Nokia 9 در بنچ‌مارک GFXBench دیده شد - تکفارس 
گوشی Nokia 9 در بنچ‌مارک GFXBench دیده شد - تکفارس 

گوشی Nokia 9 در بنچ‌مارک GFXBench دیده شد

امید بصیری
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - 10:00
گوشی Nokia 9 در بنچ‌مارک GFXBench دیده شد - تکفارس 

تولد دوباره گوشی های اندرویدی برند نوکیا حدود دو هفته دیگر رسماً کلید خواهد خورد. شرکت اچ ام دی گلوبال(HMD Global) یک رویداد خاص را برای تاریخ ۱۶ آگوست تدارک دیده است و در حالی که رسماً نمی دانیم چه اتفاقی قرار است که بیفتد اما با توجه به شایعات و اطلاعاتی که درز کرده، قرار است گوشی نوکیا ۹ در این مراسم معرفی شود. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

بنابراین هنوز چیز زیادی از این گوشی نمی دانیم اما تصاویر درز کرده از آن  نشان از وجود دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشتی که در دکمه خانه تعبیه شده است و همچنین ۲ کلید ناوبری دیگر نیز در کنار آن وجود دارد که در کل طراحی معمولی برای یک گوشی اندرویدی محسوب می شود. گفته می شود که قیمت این گوشی در اروپا حدود ۵۲۰ پوند(۶۱۰ دلار آمریکا) خواهد بود که به نظر با توجه به مشخصات آن قیمت معقولی است. اما مشخصات این گوشی چگونه است؟

در یک فهرست جدید که از بنچ مارک GFXBench منتشر شده است، مشخصات گوشی نوکیا ۹ تقریبا مشخص شده است. پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۵، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش با کیفیت QHD(2560*1140) و دو دوربین ۱۲ مگاپیکلی در عقب و در جلو مخصوص عکس برداری سلفی قرار دارند. می شود گفت که این گوشی یک پرچم دار واقعی است اما حالا باید منتظر ماند و دید که میزان هماهنگی این سخت افزار و نرم افزار چقدر است.

نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید