طراحی LG V30 لو رفت - تکفارس 
طراحی LG V30 لو رفت - تکفارس 

طراحی LG V30 لو رفت

حمزه سروری
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - 16:33
طراحی LG V30 لو رفت - تکفارس 

با تعیین تاریخ ۳۰ آگوست برای معرفی و اعلامیه LG برای گوشی V 30 به نظر عادی می رسد که روز به روز شایعات و لو رفتن های بیشتری به بیرون درز کنند و ما به عنوان مخاطب و بازدید کننده شاهد آن ها باشیم. آخرینِ شایعات ادعا هایی تخصصی در مورد شکل ظاهری و صفحه نمایش دارد و نگاهی مناسب و قابل قبول به این گوشی در مسیر انتشار می اندازد.

به نظر نمی آید کمپانی ال جی تغییرات زیادی از لحاظ ظاهری به V 30 داده باشد و طبق شایعات و طراحی ای که به بیرون درز کرده است شباهت بسیاری به پرچم دار حال حاضر این کمپانی یعنی G 6 دارد؛ مثلاً همان پوسته ی باریکی که قبل از این هم شاهدش بودیم. امّا قطعاً تغییراتی نیز وجود دارد، با تکیه به این طراحی می توان دید که بالا و پایین گوشی کوتاه تر شده، دو دوربین در صفحه پشتی قرار دارد و در آخر هم به نظر می رسد رزرولوشن نمایش صفحه به صورت تمام صفحه ی ۹: ۱۸ باشد که متاسفانه هیچ گزینه دیگری هم در اختیار شما قرار نمی گیرد؛ خبری بد برای اعتبار و هویت سری V برای بازار و دنبال کننده های دنیای موبایل.

با کمی تفکر متوجه می شویم که طراحیِ به بیرون درز شده بسیار زیاد با منطق هماهنگی دارد؛ همان سناریویی که پیش از این هم ال جی از آن پیروی کرده است؛ این کمپانی می خواهد طراحی و شمایل گوشی های خود را در همان مسیری ادامه دهد که با G 6 آغاز شد. اگرچه که قبلاً بسیاری از شایعه ها به ما خبر می دادند که V 30 با شمایل کاملاً جدیدی وارد بازار خواهد شد امّا تمام اخبار جدید در پیرامون این گوشی به ما گوش زد می کنند که این گوشی از قائده ی شکل ظاهری LG G 6 پیروی خواهد کرد.

به هر حال ما در تاریخ ۳۰ آگوست خواهیم دید که چقدر این اخبار صحت دارد، پس بگذارید فعلاً با همین ها دل گرم شویم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید