سامسونگ در حال توسعه یک گوشی تاشو جدید شبیه به Galaxy S8 است - تکفارس 
سامسونگ در حال توسعه یک گوشی تاشو جدید شبیه به Galaxy S8 است - تکفارس 

سامسونگ در حال توسعه یک گوشی تاشو جدید شبیه به Galaxy S8 است

حمزه سروری
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - 19:30
سامسونگ در حال توسعه یک گوشی تاشو جدید شبیه به Galaxy S8 است - تکفارس 

ممکن است که دیگر شما این روز ها به هیچ وجه از آن گوشی های تاشو که دیگر کلاسیک و قدیمی به حساب می آیند در پیرامون خود نبینید، اما مسلماً این به آن معنا نیست که این مدل گوشی ها حالا مرده اند!

در واقع شرکت سامسونگ در حال اماده سازی برند جدیدی از گوشی های رده بالای خود است که همانند گذشته تاشو خواهند بود، اما خوب نه کاملاً شبیه به آن ها؛ چیزی جدید و زیبنده! و قابل ذکر است که بگوییم بنا به چیز هایی که به بیرون درز کرده است این گوشی شبیه به استایل S8 خواهد بود. حداقل با توجه به تصاویر منتشر شده از گوشی جدید سامسونگ می توان به این نتایج رسید، چرا که خودِ سامسونگ هنوز هیچ سخنی در این باره که می خواهند نوستالوژی باز ها را خوشحال کند نگفته است.

گوشی تاشو و نوی سامسونگ با مدل و کد SM-G9298 مشخص شده است که البته مدل مشخص در تصویر کدش SM-W2018 خواهد بود. این گوشی از صفحه نمایش ۴.۲ اینچی هم در درون و هم در بیرون خود بهره می برد. امّا قبل از این که بیشتر پیش برویم باید چیزی را باید گفت تا شما چندان دل گرم نشوید؛ احتمال زیادی وجود دارد که به ما گوش زد می کند این گوشی در آمریکا و اروپا عرضه نخواهد شد! احتمالات برای عرضه این مدل بیشتر بر روی بازار های آسیایی است که در رأس آن ها بازار چین قرار دارد، که بزرگترین بازار و منبع سرمایه گذاری آسیا است.

باید توجه داشت که گوشی تاشو ۴.۲ اینچی جدید سامسونگ از رده بالا های این کمپانی خواهد بود، حداقل با نگاهی گذرا به قابلیت های مهم این گوشی می توان به این نتیجه رسید. مشخصات این گوشی را مشاهده کنید:

  • Qualcomm Snapdragon 821 processor
  • ۴GB RAM
  • ۶۴GB storage
  • ۲,۳۰۰mAh battery

این گوشی تاشو جدید احتمال می رود که از دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و از دوربینی ۵ مگاپیکسلی نیز در جلو استفاده کند. چیز های بدیهی این روز های گوشی  های رده بالای سامسونگ نیز در این گوشی وجود دارند؛ شارژ کردن گوشی بدون سیم، NFC و قابلیت پرداخت سامسونگ و… همچنین شما می توانید از اسکنر انگشتی که در پشت گوشی قرار دارد استفاده کنید و با اثر انگشت قفل صفحه و قفل پین و … را باز کنید. نکته جالب توجهی که وجود دارد این است که همانند اپیدمی دو دوربینه در گوشی های نو این گوشی تاشو این قابلیت را ندارد و می خواهد با یک دوربین تماماً کلاسیک به نظر برسد.

احتمالات و حدس ها به ما می گویند که این گوشی در تاریخ ۲۳ آگوست که یکی از جشنواره های اختصاصی سامسونگ برگزار می شود به همراه گلکسی نوت ۸ معرفی خواهد شد و پس از آن شاهد سیلی از اخبار در مورد این گوشی خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید