گوشی LG V30 جایگزین نرم افزاری به جای صفحه نمایش دوم خواهد داشت - تکفارس 
گوشی LG V30 جایگزین نرم افزاری به جای صفحه نمایش دوم خواهد داشت - تکفارس 

گوشی LG V30 جایگزین نرم افزاری به جای صفحه نمایش دوم خواهد داشت

سارا کاویانی
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - 19:37
گوشی LG V30 جایگزین نرم افزاری به جای صفحه نمایش دوم خواهد داشت - تکفارس 

ال جی ترسی از شکستن رسم و رسوم ها ندارد، مثلا ال جی جی ۵ (LG G5) با اینکه در فروش شکست خورد اما یک گوشی هوشمند متفاوت نسبت به رقبایش بود، حتی مدل های V10 و V20 نیز با صفحه نمایش کوچک دومشان در بالای گوشی نسبت به دیگر گوشی ها متفاوت به نظر می رسیدند، اما با نزدیک شدن به زمان عرضه ی پرچم دار جدید سری V، طرفداران از اینکه ال جی دیگر قرار نیست مثل گذشته رفتار کند و همانند دیگر کمپانی ها شده بسیار ناراضی اند.

با توجه به طرح هایی که از این گوشی تا به الان دیده ایم، V30 بدون امضایش، یعنی صفحه نمایش دوم قرار است عرضه شود و بیشتر شبیه یک G6 است تا یک گوشی سری V و می توان گفت برای اولین بار در میان پرچم داران ال جی، ما شاهد یک گوشی خسته کننده و بدون نوآوری هستیم.

اما گزارشی جدید از سایت Android Authority می گوید که ایده صفحه دوم به طور کامل از بین نرفته و قرار است این قابلیت به شکل نرم افزاری در V30 پیاده سازی شود. احتمالا ال جی قرار است یک نوار معلق را در بالای صفحه گوشی اضافه کند.

و در حالیکه منبع این سایت در مورد جزئیات حرفی نزده است ولی به نظر می رسد نوار معلق برای “دسترسی سریع تر به اعلانات و میانبر ها” خواهد بود که البته هیچ ایده ای نداریم که این نوار قرار است در آخر به چه شکلی در بیاید، ولی امکان دارد یک نوار همیشه حاضر در بالای گوشی باشد تا ظاهر V20/V10 را شبیه سازی کند که البته این کار باعث می شود وجود صفحه نمایش با نسبت ۱۸ به ۹ بی فایده شود. و شاید هم ممکن است یک نوار میانبر مخفی شونده باشد، در هر صورت هر چه که باشد امیدواریم در صورتیکه از آن خوشمان نیامد ال جی اجازه ی غیرفعال کردن آن را بدهد.

گوشی LG V30 جایگزین نرم افزاری به جای صفحه نمایش دوم خواهد داشت - تکفارس 

اما به نظر می رسد ال جی کمبود صفحه نمایش دوم را قرار است جور دیگری نیز جبران کند، احتمالا V30 دارای صفحه نمایش ۶ اینچی QHD+ خواهد بود که از HDR 10 و Google daydream پشتیبانی می کند، و تا جایی که در مورد دوربین می دانیم، منابع خبر از وجود دو سنسور دوربین با دیافراگم f/1.6 می دهند که برای اولین بار است که چنین چیزی را در میان گوشی ها شاهد هستیم و این دوربین با “لنز کریستالی شفاف” همراه خواهد بود (راستش هیچ ایده ای نداریم که منظور این منبع از حرف آخرش چه بوده است!)

ال جی با همکاری B&O قرار است “تجربه دور تا دور صدای پیشرفته” را به کاربر عرضه کند که احتمال می دهیم از سیستم صوتی G6 و G6+ بهتر باشد و گفته می شود این گوشی قرار است گواهینامه سطح نظامی را از نظر مقاومت بدنه در مقابل اتفاقات مختلف را داشته باشد که با توجه به خبر های راجع به وجود پشت شیشه ای این گوشی تصور آن بسیار سخت است!

البته همیشه باید بدانید که شایعات را نباید به راحتی باور کرد، با اینکه گفته های این منبع با چیز هایی که شنیده بودیم کاملا تطابق دارد ولی هنوز هم این اطلاعات از منبع موثقی درز نکرده پس نمی توان با اطمینان پیش داوری کرد، البته به زودی V30 در ۳۱ اوت رونمایی می شود، پس نیاز نیست صبر زیادی کنید ولی در صورتی که تحمل این یک ماه برای شما سخت است با تکفارس همراه باشید تا از دیگر شایعات پیرامون این گوشی مطلع شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید