شایعاتی در مورد قابلیت های Honor Note 9 به بیرون درز کرد - تکفارس 
شایعاتی در مورد قابلیت های Honor Note 9 به بیرون درز کرد - تکفارس 

شایعاتی در مورد قابلیت های Honor Note 9 به بیرون درز کرد

حمزه سروری
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - 22:00
شایعاتی در مورد قابلیت های Honor Note 9 به بیرون درز کرد - تکفارس 

گوشی پرچم دار Honor Note 8 سال گذشته رسماً و به صورت دقیق در چنین روزی معرفی شد، بنا بر این به نظر بی نقص می رسد اگر چنین اتفاقی در تاریخی پیرامون همان در سال جاری و طی این چند روز بیفتد. امّا متاسفانه کمپانی هواوی نمی خواهد همه چیز بی نقص باشد چرا که در یکی دو هفته آینده برند Honor هیچ مناسبتی را برگزار نخواهد کرد، پس می توان امید بست که Honor Note 9 در مراسم IFA 2017 در اوایل سپتامبر معرفی شود.

قبل از آن که زمان معرفی فرا برسد بگذارید نگاهی بیندازیم تا ببینیم این فبلت عظیم چه چیزی در زیر شنلش پنهان کرده است! در طی این راستا اخباری از رسانه های چینی به بیرون درز کرده است که بررسی آن ها خالی از لطف نیست. ما هنوز نمی دانیم که آیا Honor Note 9 از صفحه نمایشی به عظمت نسخه قبلی خود که اندازه ای حدود ۶.۶ اینچ و کیفیت صفحه ۲K داشت بهره خواهد برد یا خیر؟! با این حال با تکیه بر تصاویر منتشر شده می توان مشاهده کرد که این گوشی از صفحه نمایشی بلند و بدون لبه بهره خواهد برد.

طبق لیست منتشر شده از مشخصات گوشی از طرف رسانه ی چینی Weibo، این گوشی با دو دوربین که هر دو کیفیتی معادل ۱۲ مگا پیکسل دارند به بازار عرضه خواهد شد، علاوه بر این گوشی یک باتری با ظرفیت ۴۶۰۰ mAh خواهد داشت. با توجه به دیگر گوشی های هم رده در بازار این باتری و قدرتش بیش از حد و بسیار مطلوب خواهد بود!

در زیر قاب درخشان Honor Note 9 یک پردازنده ی نسل بعدی Kirin 965 استفاده خواهد کرد که یک نسخه بهبود یافته ی تراشه ی Kirin 960 خواهد بود؛ این در حالی است که این تراشه هنوز رسماً معرفی نشده است!

نهایتاً این فبلت طبق گفته ها از یک رم ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی استفاده می کند که کاملاً مناسب یک گوشی پرچم دار است. به نظر می رسد این گوشی در ماه سپتامبر معرفی شود، امّا قطعاً تا قبل از سه ماه ی چهارم سال جاری و تعطیلات آخر سال عرضه نخواهد شد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید