با گوشی جدید و انقلابی Vivo آشنا شوید - تکفارس 
با گوشی جدید و انقلابی Vivo آشنا شوید - تکفارس 

با گوشی جدید و انقلابی Vivo آشنا شوید

حمزه سروری
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - 15:00
با گوشی جدید و انقلابی Vivo آشنا شوید - تکفارس 

در جشنواره ی MWC در شهر شانگهای طی سال جاری، گوشی ساز چینیِ Vivo از نمونه های اولیه ی گوشی هوشمند جدید خود پرده برداری خواهد کرد. این گوشی هوشمند از اسکنر انگشت نسل بعدیِ فوق مدرن کمپانی QualComm استفاده خواهد کرد؛ و این در حالی است که کمپانی QualComm گفته بود که در سه ماهه ی چهارم سال جاری این تکنولوژی اش را به نمونه ساز های تجاری عرضه می کند. به نظر می آید کمپانی Vivo حق استفاده از این قابلیت فک برانداز را خیلی زود تر از دیگر شرکت ها به دست آورده است.

امروز چند تصویر از گوشی جدید Vivo که به مدل Xplay 7 نامید شده است و همچنین با نام X20 هم شناخته می شود در رسانه های اینترنتی ظاهر شد. این تصاویر به خوبی نشان می دهند که این گوشی اولین گوشی ای خواهد بود که از خواننده ی اثر انگشتیِ On- Screen استفاده خواهد کرد. کاملاً با عقل جور در می آید، چرا که پیش از این هم در جشنواره ی MWC ـِ شانگهای از نسخه های اولیه ی Xplay 6 پرده برداری شده بود.

اسلاید های منتشر شده کاملاً نشان دهنده این هستند که گوشی در مراحل اولیه تولید است و تنها نسخه های اولیه هستند که ما می بینیم. اگرچه که کیفیت تصاویر به آن خوبی نیست ولی ما کاملاً می توانیم «تمام صفحه» بودن صفحه جلویی گوشی را ببینیم که کاملاً شبیه به چیزی است که پیش از این در مورد پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ به بیرون درز پیدا کرده بود.

در پشت گوشی ما ترکیب بسیار جالبی از قرار گیری دوربین ها را شاهد هستیم. همان گونه که مشخص است، فرد آپلود کننده تصاویر در سایت Weibo هم ادعا کرده است که این گوشی از یک راه اندازی سه گانه در قسمت دوربین بهره می برد. با اینکه سه نفر تا به این جا پوشش شرکت Vivo بر گوشی مدل Xplay 7 ـش را در هم شکسته اند و از قابلیت های عجیب و شگفت انگیز آن پرده برداشته اند، باز هم شکی مِن باب وجود سه دوربین به وجود می آید! مشکلی که وجود دارد، نبود یک فلاش LED در پشت گوشی است که اگر به این شکل باشد باید انتظار وجود قابلیت هایی فانتزی که پیش از این نمونه اش را در Lenovo Phab 2 Pro شاهد بوده ایم، اینجا هم ببینیم.

علی ای الحال، هنوز هیچ اطلاعاتی در زمینه سخت افزاری این گوشی در دسترس نیست و ما نمی دانیم که قابلیت های این گوشی در محور حافظه های اصلی و داخلی به چه شکل است. امّا با توجه به سوابق این سری گوشی ها در تاریخ کوتاه خود به نظر میاد این گوشی یکی از آن مدل ها در طیف رده بالا، قرار دارد. تاریخ عرضه و انتشار نیز کاملاً نامشخص هستند، امّا هر چه که مشخص نیست به زودی از آن سر در می آوریم. مطمئن باشید معرفی رسمی این گوشی چندان دیر نیست!

با گوشی جدید و انقلابی Vivo آشنا شوید - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید