قابلیت جدیدی برای اسکایپ - تکفارس 
قابلیت جدیدی برای اسکایپ - تکفارس 

قابلیت جدیدی برای اسکایپ

سارا کاویانی
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - 11:18
قابلیت جدیدی برای اسکایپ - تکفارس 

با اعلام همکاری اسکایپ و پی پال (Pay Pal) از این پس می‌توانید در اپلیکیشن اسکایپ به دوستانتان پول بفرستید! این قابلیت در ۲۲ کشور از امروز در دسترس است.

مایکروسافت اعلام کرد که پی پال (Pay Pal) و اسکایپ با یکدیگر همکاری می‌کنند تا بوسیله اپلیکیشن موبایل (اندروید و Ios) به کاربران اجازه دهند تا به دیگر کاربران با پی پال پول بفرستند. امکان فرستادن پول در این اپلیکیشن از امروز در ۲۲ کشور فراهم شده است.

شما می‌توانید بوسیله پی پال در مکالمات اسکایپی بدون نیاز به باز کردن هیچ مرورگری پول بفرستید  اگر که در این کشور ها زندگی می‌کنید: اطریش، بلژیک، کانادا، جزیره قبرس، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایرلند، ایتالیا، خلیج ریگا، لوگزامبورگ،جزیره مالت، هلند، پرتغال، سان مارینو، اسلوواکی، اسلوونی، اسپانیا، آمریکا، انگلیس.

کاربران اسکایپ می‌توانند در چت ها با کشیدن به سمت راست  از امکان فرستادن پول استفاده کنند. به یاد داشته باشید که اولین بار که از این ویژگی جدید اسکایپ استفاده می‌کنید، از شما خواسته می‌شود مکان خود را تایید کنید.

سپس اگر که این ویژگی در محل زندگیتان قابل استفاده تعریف شده است باید حساب پی پال خود را به پروفایل اسکایپ خود متصل کنید. مشخصا برای استفاده از این ویژگی  باید آخرین نسخه اسکایپ را برای دستگاه اندرویدی یا آی او اس خود دانلود کنید.

در آخر برای افرادی که پول را برای کشوری که در لیست بالا بود می‏فرستند، مایکروسافت می‌گوید که تفاوت  ارز مشکلی ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید از آمریکا با دلار برای مثال به فردی در اروپا به یورو پول بفرستید.

قابلیت جدیدی برای اسکایپ - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.