تصاویر جدید لو رفته از Nokia 8 رابط کاربری دوربین گوشی را نشان می‌دهند - تکفارس 
تصاویر جدید لو رفته از Nokia 8 رابط کاربری دوربین گوشی را نشان می‌دهند - تکفارس 

تصاویر جدید لو رفته از Nokia 8 رابط کاربری دوربین گوشی را نشان می‌دهند

حمزه سروری
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - 16:00
تصاویر جدید لو رفته از Nokia 8 رابط کاربری دوربین گوشی را نشان می‌دهند - تکفارس 

پرچم دار HMD، یعنی «نوکیا ۸» (Nokia 8) قرار است که در تاریخ ۱۶ آگوست معرفی شود، که بدان معناست ما زمان بسیاری داریم تا همه چیز را در مورد این گوشیِ رده بالا بدانیم و ته و توی آن را در آوریم. با شایعاتی که پیش از این در مورد این گوشی به بیرون درز کرده بود، ما هم اکنون در مورد قیافه و طراحی این گوشی اطلاعاتی داریم و همچنین به طرز نسبتاً خوبی می دانیم که چه چیزی پشت شنل این گوشی رده بالا قرار دارد.

یکی از قسمت های نوکیا ۸ که باید در مورد آن روشن سازی شود، قدرت نرم افزاری آن است و پیشرفت های سیستمی ای که داشته است. همچنین در مورد دوربین نیر ما می دانیم که این گوشی پرچم دار با لنز و چشمیِ Zeiss منتشر می شود ولی مشخصات دیگر دوربین مانند رابط کاربری آن، شاید نتواند آن چیزی باشد که مشتریان انتظار دارند.

اگرچه که کمپانی HMD اخیراً حق انحصاری دوربین سری لومیا را از آن خود کرده است، امّا مسلماً طول خواهد کشید که اپلیکیشن مناسب و کم نقصی برای تعامل آن با گوشی های هوشمند نوکیا و با تغییر سیستم عامل و مهاجرت به اندروید، ساخته و پرداخته شود. و باعث تأسف است که بگوییم روابط کاربری دوربین های گوشی های قبلی سری نوکیا مثل «نوکیا ۳»، «نوکیا ۵»، «نوکیا ۶» بسیار از یک چیز رضایت بخش فاصله داشته اند!

طبق تصاویر لو رفته ظاهراً نوکیا ۸ از سه مود دوربین بهره خواهد برد: RGB، دو دوربین و تکی. قبل از آغاز عکاسی نیز کاربران می توانند انتخاب کنند که از چه دوربینی برای انجام کارشان و مناسب دانستن آن برای پایان رساندن یک عکاسی به نحو احسنت، استفاده کنند: دوربین اصلی، دو دوربینه و دوربین جلویِ سلفی.

حتی اگر در هنگام عرضه نوکیا ۸ با یک رابط کاربری نه چندان خوب هم به بازار بیاید، کمپانی HMD مسلماً زمانی که اپلیکیشن دوربین لومیا را بر روی سیستم عامل اندروید این گوشی بهینه و بازسازی کرد، به صورت یک بروز رسانی آن را عرضه خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.