شایعات جدید از Huawei Mate 10 - تکفارس 
شایعات جدید از Huawei Mate 10 - تکفارس 

شایعات جدید از Huawei Mate 10

علیرضا دهقان
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - 18:33
شایعات جدید از Huawei Mate 10 - تکفارس 

پاییز فصلی است که اکثر شرکت های بزرگ در زمینه گوشی هوشمند شروع به معرفی محصولات جدید خود می کنند و شروع این ها با نمایشگاه IFA در برلین آغاز می شود، سپس در ادامه به معرفی محصولات اپل در میانه سپتامبر می رسیم و دیگر دستگاه ها نیز حداکثر تا اواخر نوامبر و اکتبر معرفی خواهند شد. سری Mate از هوآوی جزو آخرین دسته است که Mate 9 از این سری در اوایل نوامبر معرفی شد که خبر بعدی را آنچنان غیر قابل باور نمی کند، هوآوی میت ۱۰ قرار است ۱۶ اکتبر در مونیخ معرفی شود.

با استناد به شایعات اخیر، سایتی به نام Tabletowo خبر های زیادی را در مورد این گوشی داده است و منبع نام نبرده خودش را به عنوان چشمه اطلاعاتش قید کرده است. برای مثال در میان این شایعات این سایت گفته است که دو مدل از این گوشی وجود دارد، یک میت ۱۰ ساده و یک مدل ارزان تر میت ۱۰ لایت (Mate 10 Lite) و این کاز نیز قبلا توسط هوآوی انجام شده پس آنچنان دور از انتظار نیست. مثلا هوآوی میت ۹ چهار نوع مختلف داشت!

میت ۱۰ قرار است با یک صفحه ۶.۱ اینچی ساخت شرکت JDI Display همراه باشد و برادر کوچکترش دارای صفحه ۵.۸ اینچی خواهد بود، قیمت هر دو دستگاه نیز گفته می شود به ترتیب ۱۱۰۰ دلار برای میت ۱۰ و ۵۵۵ دلار که تقریبا نصف گوشی اصلی می شود، قیمت میت ۱۰ لایت خواهد بود، در حالی که انتظار می رود قیمت این گوشی ها پایین تر بیایند، برچسب ۱۱۰۰ دلاری برای یک گوشی در سال ۲۰۱۷ بسیار گران است! البته مثل اینکه آیفون ۸ قرار است تصورات مارا از قیمت اسمارتفون ها به کلی عوض کند.

البته در مقابل قیمت ۵۹۹ دلاری میت ۹، قیمت میت ۱۰ بسیار غیر قابل باور به نظر می رسد، زیرا هوآوی هم شرکتی نیست که گوشی های بسیار گران قیمت تولید کند و به فروش برساند و شک داریم که رسم و رسوم چند ساله اش را سال آینده تغییر دهد.

گفته می شود میت ۱۰ اولین گوشی هوآوی خواهد بود که از چیپ ست قدرتمند هوآوی HiSilicon Kirin 970 است، چیپ ستی که قرار است با Snapdragon 845 در سال آینده رقابت کند، همچنین این گوشی دارای دوربین دوگانه پشتی و جلویی خواهد بود، برای اطلاع از خبر های بیشتر در مورد میت ۱۰ با تکفارس همراه باشید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.