گوشی Nokia 8 با سیستم‌عامل Android O دیده شد - تکفارس 
گوشی Nokia 8 با سیستم‌عامل Android O دیده شد - تکفارس 

گوشی Nokia 8 با سیستم‌عامل Android O دیده شد

سارا کاویانی
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - 15:20
گوشی Nokia 8 با سیستم‌عامل Android O دیده شد - تکفارس 

نوکیا ۸ احتمالا اولین گوشی غیر گوگلی خواهد بود که از نسخه جدید سیستم عامل اندروید، اندروید او استفاده می‌کند.

ماه آگوست برای گوشی های هوشمند و دوست داران تکنولوژی گیج کننده خواهد بود. چیزی نمانده تا گوگل نسخه اندروید او ( Android O)  را رو نمایی کند و همچنین دو گوشی هوشمندی که شایعه های بسیاری در مورد آنها منتشر شد نیز به زودی رونمایی می‌شوند؛ نوکیا ۸ و گلکسی نوت ۸ سامسونگ نیمه دوم آگوست معرفی خواهند شد.

اچ ام دی (HMD) مراسم خاصی را برای رونمایی نوکیا ۸ در ۱۶ آگوست تدارک دیده، در حالی که سامسونگ تا ۲۳ آگوست طرفدارانش را برای رونمایی گلکسی نوت ۸ منتظر می‌گذارد. اگر که برای رفتن به نمایشگاه تجاری IFA 2017 برلین در اوایل سپتامبر برنامه ریزی کرده اید شانس بالایی برای در دست گرفتن نوکیا ۸ و گلکسی نوت ۸ سامسونگ دارید.
از تمام اطلاعاتی که تا به امروز بدست آورده ایم، بنظر می‌رسد نوکیا ۸ و گلکسی نوت ۸ از نظر طراحی و امکانات، گوشی های هوشمند کاملا متفاوتی خواهند بود. زمانی که صحبت از نرم افزار می‌شود، ما انتظار داریم که هر دو پرچم دار از نسخه ۷ اندروید نوقا استفاده کنند؛ اما احتمالا نوکیا ۸ با نسخه جدید سیستم عامل اندروید که چیزی به رونمایی آن نمانده، عرضه شود.

اگرچه، شایعه ای جدید در فضای مجازی منتشر شده که مضمون ان حاکی از این است که احتمالا نوکیا ۸ اولین گوشی هوشمند غیر گوگلی است که با اندروید او عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند به تازگی در گیک بنچ (GeekBench) مشاهده شده و نوکیا ۸ به جای اندروید نوقا، حالا از اندروید او استفاده می‌کند. شاید این تست آخرین تست قبل از مراسم رونمایی بزرگ باشد؟!
با اینکه بعید به نظر می‌رسد ما تقریبا مطمئن هستیم که  اچ ام دی در تلاش است  تا هر چه سریعتر روی پرچمدارش اندروید او نصب کند. پس اگر که لیست گیک بنچ درست نباشد، دارندگان نوکیا ۸ مدت کمی بعد از عرضه  این گوشی هوشمند از اندروید او استفاده خواهند کرد.

گوشی Nokia 8 با سیستم‌عامل Android O دیده شد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.