شایعه: سری جدید iPhone SE در اوایل ۲۰۱۸ و اول در هند عرضه خواهد شد - تکفارس 
شایعه: سری جدید iPhone SE در اوایل ۲۰۱۸ و اول در هند عرضه خواهد شد - تکفارس 

شایعه: سری جدید iPhone SE در اوایل ۲۰۱۸ و اول در هند عرضه خواهد شد

حمزه سروری
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - 09:00
شایعه: سری جدید iPhone SE در اوایل ۲۰۱۸ و اول در هند عرضه خواهد شد - تکفارس 

در گذر زمان، iPhone SE یک موفقیت نا خواسته در میان طرفداران اپل به دست آورد که احتمالاً ناشی از قیمت این گوشی نسبت به دیگر گوشی های شرکت اپل و همچنین داشتن آن صفحه نمایش کوچک که ارث گوشی های آی فون است. بدون هیچ غافل گیری ای مشخصاً اپل در طی ماه های آینده انتظار می رود که نسخه ی جدید iPhone SE را به بازار عرضه دارد.

طرفداران و مشری های آینده ی این گوشی آیکونیکی که انتظار دارند این گوشی را طی سال جاری بخرند و از آن استفاده کنند، احتمالاً نا امید خواهند شد اگر بشوند این گوشی نه تنها طی سال جاری بلکه در تاریخ های بسیار نزدیک عرضه نخواهد شد و انتشار iPhone SE نسل بعدی به سال ۲۰۱۸ موکول می شود. اگر چه که پیش از این گزارشاتی را شنیده بودیم مبنی بر اینکه احتمال اینکه کمپانی اپل این گوشی را اوایل آگوست معرفی خواهد کرد ولی اطلاعات جدید نشان می دهند iPhone SE هنوز آماده معرفی هم نیست!

کمپانی تایوانی «ویسترون» (Wistron) که توسط اپل برای مونتاژ انبوه گوشی جدیدش استخدام شده، برنامه دارد تولید انبوه و انتشار iPhone SE نسل بعدی را در هند گسترش دهد. یک خط تولید جدید که از سوی ویسترون در نظر گرفته شده است جدیداً، در منطقه ی بنگالورِ هند قرار دارد و یکی از برنامه های اصلی این کمپانی تایوانی را اجرایی خواهد کرد.

این غول تایوانی هم اکنون در مورد خریدن زمین های بیشتر برای این خط تولید جدیدش با فرمانداری منطقه ای هند در حال جر و بحث است. نتیجه ی نهایی از این گفت و گو ها با دولت هند احتمالاً به دست آوردن دو یا حتی سه برابر به دست آوردن حجم برای تولیدات بیشتر است که به ویسترون اجازه خواهد داد طی پنج یا حتی زمانی بیش از این تولیدات خود را توسعه دهد.

منابعی که در زمینه صنعت و سخت افزار فعالیت می کنند ادعا کرده اند که ویسترون در سه ماهه ی اول سال آینده آغاز به تولید نبوه نسخه ی بعدی iPhone SE خواهد کرد و همچنین گفتنی است که این گوشی ابتدا برای بازار های هند عرضه خواهد شد و سپس به دیگر نقاط جهان سفر می کند.

در آخر باید بگوییم که این گوشی نسل بعدی از عیار آی فون، احتمالاً سودی ده درصدی به خاطر معافیت از انجام وظایف در زمینه ی طراحی پایه به دست خواهد آورد که به همین دلیل در هند ارزان تر از بقیه نقاط فروخته خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید