اپل تاکنون چه تعداد Apple Watch فروخته است؟ - تکفارس 
اپل تاکنون چه تعداد Apple Watch فروخته است؟ - تکفارس 

اپل تاکنون چه تعداد Apple Watch فروخته است؟

علیرضا دهقان
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - 01:06
اپل تاکنون چه تعداد Apple Watch فروخته است؟ - تکفارس 

کمی گذشته، رئیس شرکت اپل، آقای تیم کوک (Tim Cook) و لوکا میستری (Luca Maestri) هر دو اعلام کردند که اپل واچ به طرز شگفت انگیزی در فروش خوب عمل کرده است.

تیم کوک در کنفرانسش پس از اینکه نتایج فصل را اعلام کرد گفت : “فروش اپل واچ در ماه جون تا ۵۰ درصد بیشتر شده است و این دستگاه با فاصله زیادی نسبت به رقبا شماره یک پرفروش ترین اسمارتواچ های جهان است.”

اما این حرف ها هیچ وقت جایگزین اعداد نمی شوند، اعدادی که اپل از انتشار آن ها خودداری کرده است.

البته پژوهشگران شرکت Strategy Analytics به جمع آوری داده ها پرداختند و نتیجه اش آن شد که اپل حدود ۳۱.۵ میلیون ساعت را روانه خانه مشتریان کرده است.

نکته جالبی درباره این اعداد وجود دارد، اطلاعات این شرکت تقریبا فروش ساعت های هوشمند اپل را حدود ۲.۸ میلیون واحد در این فصل برآورد می کنند در حالی که این رقم سال گذشته تنها ۱.۸ میلیون واحد بود. این فرش اپل را در رده سوم لیست پرفروش ترین شرکت های تولید کننده بوازم پوشیدنی تبدیل می کند. در حقیقت شیائومی و فیت بیت (Fitbit) بیشتر از اپل می فروشند ولی بیشتر دستگاه های این شرکت ها بسیار ارزان قیمت اند، مثلا شما هرگز نمی توانید دستبند ۲۰ دلاری شیائومی را از نظر سود دهی با ساعت ۳۰۰ دلاری اپل مقایسه کنید.اپل تاکنون چه تعداد Apple Watch فروخته است؟ - تکفارس 

دقیقا مثل بازار تلفن های همراه، با اینکه اپل ممکن است بیشترین فروش را نداشته باشد ولی حتما در بخش سوددهی مقام اول را خواهد داشت.

تیم کوک درباره آینده اپل واچ اینگونه صحبت می کند: “اپل واچ با آمدن WatchOS 4 باهوش تر از قبل خواهد شد، صورتک سیری، حالت مربی شخصی فعالیت ها و بهره بردن از رابط کاربری موسیقی جدید همه با هم بهترین تجربه را برای شما به ارمغان می آورند، در واچ او اس ۴ همچنین GymKIT معرفی می شود، یک پلتفرم فناوری جدید که اجازه می دهد اپل واچ شما به دستگاه های باشگاهتان وصل شوند و اطلاعات را رد و بدل کنند.”

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید