اطلاعات جدیدی از Apple Watch 3 منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از Apple Watch 3 منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از Apple Watch 3 منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از Apple Watch 3 منتشر شد

حمزه سروری
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - 16:00
اطلاعات جدیدی از Apple Watch 3 منتشر شد - تکفارس 

ما به تازگی خبر های مهمی از نسخه ی جدید «اپل واچ» (Apple Watch) شنیده ایم؛ نسخه ی جدیدی که به نظر می آید اپل واچ ۳ نامیده شده است به احتمال زیاد در ماه سپتامبر به همراه سه گوشی جدید آی فون معرفی خواهد شد. طی اطلاعات عظیم و حجیمی که از سوی Bloomberg دیروز منتشر شد، توضیح داده شد که اپل واچ سری ۳ از قابلیت اتصال به دنیای اینترنت به صورت جدا گانه بهره خواهد برد، پس نیازی نیست هر جا که می روید و برای کار با اپل واچ نیاز به اینترنت دارید، آی فون خود را به ساعت تان افسار کنید!

ولی آیا  می دانستید که نسخه جدید از چهره جدیدی هم بهره می برد؟ با استناد به گفته های آنالیزورِ اپل و اینسایدر این شرکت می توان فکر کرد که این ساعت هوشمند از لحاظ قیافه ای نیز رخت قدیمش را بر می بندد و جدید می شود. «جان گروبر» (John Gruber) که در بلاگ شخصی اش با گفتن اصطلاح «مرغک کوچک تأیید نشده»، شایعات را به طور تقریبی تبدیل به حقیقت کرد، این شایعه را تأیید کرد. امّا شاید این گفته اشاره به چیزی دیگر داشته باشد، پس نمی توان رسماً گفت که تغییر استایل و قیافه امری حتمی خواهد بود، این را در ذهن تان تا زمان معرفی رسمی حفظ کنید!

با این حال آیا ما بالاخره چیزی که خیلی از مخاطبان منتظرش هستند را دریافت خواهیم کرد؟ منظورم یک اپل واچ دایره ای شکل است؛ شکلی که خیلی از ساعت های مدرن و روتین دارند. یا هم که نه، باز هم باید با آن صفحه نمایش مربعی شکل همانند نسخه های گذشته کنار بیاییم؟ اطلاعات زیادی در این مورد نیست، پس تنها راه رسیدن به نتایج منطقی حدث، گمان و بحث کردن است چرا که ما پیش از این هم چنین اخباری در مورد تغییر شکل اپل واچ به دایره ای شنیده بودیم.

در جمع آوری چیز هایی که در مورد اپل واچ وجود دارد، گفتنی است که این ساعت جوری طراحی خواهد شد که از قابلیتِ ۴G LTE بهترین بهره را ببرد، همچنین شایعه شده است که با این ساعت می توان در رسانه های اجتماعی و به وسیله سیم کارت پیام رد و بدل کرد و به معاشرت با دوستان پرداخت، تقریباً شبیه به کاری که با «آی پد» (iPad) انجام می شود. البته هنوز مشخص نشده است که می توان با اپل واچ به مکالمه و برقرای تماس پرداخت یا خیر که بعید به نظر می رسد ولی خوب چیزی دست نیافتنی هم نیست! در حال حاضر تماس هایی که با این ساعت هوشمند بر قرار می شوند، به طور مستقیم به روی آی فون منتقل می شوند و به وسیله ی میکروفون آن می توان به صحبت با مخاطب خود پرداخت، همچنین می توان از هدفون های بدون سیم هم برای پاسخ گویی به تماس ها استفاده کرد، هدفون هایی مثل اپل Air Pod که تجربه ی تماسی بهتر برای شما فراهم می کنند.

انتشار یک اپل واچ جدید که از LTE بهره می برد، اواخر سال قبل هم شایعه شده بود که ادعا شده است اپل به دلیل مشکلاتی که در قدرتِ پرداخت این ساعت به وجود آمده بود از انتشار و ساخت آن منصرف شد و برای مدت کوتاهی تولیدش را متوقف ساخت که حال باز به ساخت آن سرعت بخشیده به طوری که به زودی شاهد معرفی اش خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید