حسگرهای اثرانگشت سامسونگ هم‌چنان در پشت گوشی استفاده خواهند شد - تکفارس 
حسگرهای اثرانگشت سامسونگ هم‌چنان در پشت گوشی استفاده خواهند شد - تکفارس 

حسگرهای اثرانگشت سامسونگ هم‌چنان در پشت گوشی استفاده خواهند شد

حمزه سروری
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - 09:00
حسگرهای اثرانگشت سامسونگ هم‌چنان در پشت گوشی استفاده خواهند شد - تکفارس 

این که سامسونگ چه زمانی به یک سنسور اثر انگشت که بر روی صفحه ی اصلی گوشی قرار دارد مهاجرت می کند، امری نا مشخص ولی صد البته ناگزیر است! کسی نمی داند و آخرین چیزی که شنیدیم سامسونگ در هنگام انجام این مأموریتش برای آسان کردن کار مخاطبان در باز کردن قفل صفحه با اثر انگشت به مشکلاتی در رابطه با نور صفحه بر خورده بود. «گلکسی نوت ۸» (Galaxy Note 8) نیز هم چنان با آن سنسور اثر انگشت عجیب و غریبش که در پشت صفحه و پایین دوربین گوشی قرار دارد سر و کله خواهد زد. علاوه بر این آنالیزور های رسانه ی ۹to5 google عقیده دارند که «گلکسی اس ۹» (Galaxy S 9) نیز این میراث را به ارث خواهد برد.

گزارش های دیگری از آنالیزور ها نشان می دهد که سامسونگ هیچ نیازی ندارد تا در قرار دادن سنسور اثر انگشت در زیر پوسته ی گوشی اش عجله کند، زیرا فعلاً بازار پتانسیل این را دارد که گلکسی اس ۹ را با همین ویژگی ها با آغوش بازش قبول کند، همان گونه که آی فون ۸ نیز از داشتن یک سنسور زیر صفحه اصلی گوشی مبرا است و به احتمال زیاد موفقیتش در بازار نیز چیزی است ناگزیر و حتمی. آنالیزور ها همچنین فکر می کنند که اس ۹ با یک اسکنرِ چشمی با سطح بالاتر و یک ست آپ دو دوربینه در پشت گوشی عرضه خواهد شد که همین ها هم باعث جذب شدن مشتری ها خواهد بود. احتمالاً سامسونگ صلاح را در این می بیند که سنسور اثر انگشتی در زیر صفحه نمایش را به سال ۲۰۱۸ و به پرچم دارش در آن زمان موکول کند، حالا این پرچم دار گلکسی نوت ۹ یا هر چیز دیگری که می خواهد باشد.

این در نظر گیری ها فقط پیش بینی هستند، هیچ حتمی وجود ندارد که بگوییم سامسونگ بالاخره از شر این سنسور اثر انگشتی اش در پشت صفحه بالاخره رها خواهد شد. خوش بختانه سنسور حرکتی ای که برای اس ۹ پیش بینی می شود در زیر دوربین با فاصله ی مناسب قرار خواهد داشت که دست یابی به آن را آسان می سازد. البته هیچ ضمانتی در این مورد وجود ندارد، شاید این غول کره ای تنها به تعداد زیادی از ابزار های امنیتی بسنده کند و قائله را ختم به خیر کند؛ دقیقاً کاری که با گلکسی اس ۸ انجام داد تا شکایاتی که در مورد سنسور انگشتی می شد را بپوشاند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید