تصویری منتسب به Google Pixel 2 لو رفت - تکفارس 
تصویری منتسب به Google Pixel 2 لو رفت - تکفارس 

تصویری منتسب به Google Pixel 2 لو رفت

علیرضا دهقان
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - 21:05
تصویری منتسب به Google Pixel 2 لو رفت - تکفارس 

همانطور که انتظار مى رفت گوگل سال ۲۰۱۷ را به فعالیت بر روى نسل جدید گوشى هاى هوشمندش، سری پیکسل اختصاص داد که سال گذشته با صفحه نمایش های ۵ اینچی (Pixel) و ۵.۵ اینچی (Pixel XL) شروع به کار کرد، در حال حاضر چند رندر گرافیکی و عکس های مختلف از دو گوشی به نام Pixel 2 و Pixel XL 2 نیز درز کرده است ولی حالا می توانیم عکسی را ببینیم که به نظر می رسد اولین تصویر واقعی از پیکسل ۲ است!

رسانه Venture Beat از این گوشی پرده برداری کرده و همانطور که در عکس معلوم است، گوشى هوشمندى میبینیم که لبه های نازک ندارد! حداقل در بالا و پایین آن لبه نازکى مشاهده نمی شود. در هرصورت گفته شده که پیکسل اکس ال ۲ که دارای صفحه بزرگتر ۶ اینچی است، لبه هاى نازک خواهد داشت بنابراین ممکن است شاهد گوشی هوشمندی همانند آنچه در عکس های از قبل منتشر شده دیدیم باشیم.
طبق گفته Venture beat، ‏HTC در حال تولید گوشى پیکسل ۲ است در حالى که LG، پیکسل اکس ال ۲ را تولید میکند. به هر حال، هر دو گوشى اسپیکر های ۲ گانه در جلو دارند، چیزى که اچ تی سی در پررچم دار های قبلی خودش تعبیه کرده است.
Venture beat عنوان کرد که خانواده پیکسل ۲۰۱۷ سوکت ۳.۵ میلى مترى هدفون را نخواهد داشت.پیکسل ۲ گوگل احتمالا صفحه ۵ اینچى را داراست و بنابراین اندازه آن به بزرگى پیکسل ۲۰۱۶ خواهد بود. از مشخصات دیگر آن مى توان به پردازشگر SnapDragon 836 و رم ۴ گیگابایتى اشاره کرد.

تصویری منتسب به Google Pixel 2 لو رفت - تکفارس 

مثل همیشه باید به خاطر داشته باشیم انچه که در عکس های درز کرده گوشى هاى هوشمند میبینیم دقیقا محصول نهایی را نشان نمی دهند، به عبارت دیگر پیکسل ۲ احتمالا بهتر از چیزی که در این عکس می بینید به نظر می رسد. گوگل احتمالا تصمیم دارد پیکسل ۲ و پیکسل اکس ال ۲ را اکتبر یا نوامبر به بازار عرضه کند، طبیعتا هر دو دستگاه باید به طور پیش فرض اندروید اُ (اندروید ۸) را نصب داشته باشند.
نظر شما چیست؟ آیا در مورد به بازار امدن سرى جدید پیکسل ها هیجان زده اید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید