به‌روزرسانی اندروید ۷ برای Galaxy A7 2017 عرضه شد - تکفارس 
به‌روزرسانی اندروید ۷ برای Galaxy A7 2017 عرضه شد - تکفارس 

به‌روزرسانی اندروید ۷ برای Galaxy A7 2017 عرضه شد

حمزه سروری
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - 19:45
به‌روزرسانی اندروید ۷ برای Galaxy A7 2017 عرضه شد - تکفارس 

از زمانی که شکایت ها از سامسونگ به خاطر عرضه نکردن اندروید ۷ برای «گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷» (Galaxy A7 2017) بالا گرفته بود و بیشتر کاربران بخاطر این عدم مسئولیت سامسونگ را مقصر می دانستند، چندی نمی گذرد. در ماه جولای بود که نام این گوشی برای به روز رسانی نسخه اندرویدش لیست شده بود.

سامسونگ ای ۷ ۲۰۱۷ در ماه ژانویه سال جاری عرضه شد که سیستم عامل آن اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو بود و این در حالی بود که گوگل اندروید نوگت را چند ماه قبل عرضه کرده بود!

و حالا به نظر می رسد که سامسونگ پس از گذشت هشت ماه متعهد است که اندروید ۷.۰ نوگت را برای گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ عرضه کند. رسانه ی Sam Mobile هم اکنون گزارش کرده که این به روز رسانی در کشور تایلند در دسترس است ولی همه می دانند که این آغاز کار است و به زودی در مناطق و قسمت بندی های جهانی دیگر نیز این به روز رسانی انتشار خواهد یافت.

این آپدیت جدید حجمی حدود ۱.۴ گیگا بایت خواهد داشت و تعداد انگشت شماری از ابزار جدید و بهبود های جرئی که مشخصاً برای گوشی های هوشمند سامسونگ سفارش داده شده اند، را به ارمغان خواهد آورد. برای مثال «سامسونگ پَس» (Samsung Pass) جدید و ابزار AOD را در این به روز رسانی شاهد هستیم، به همراه این ها Dual Massenger Function جدید عرضه خواهد شد، همچنین گفتنی است که تنظمیات نتورک این گوشی همراه با عرضه ی اندروید ۷.۰ دوباره برنامه ریزی شده اند.

توجه داشته باشید پس از دانلود اندروید نوگت برای گوشی گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ خود ممکن است بعضی از اپلیکیشن ها که برای اندروید نوگت بهینه سازی نشده اند، پس از به روز رسانی اجرا نشوند. بنا بر این شما باید آخرین ورژن را توسط گوگل پلی استور دانلود کنید و سپس به استفاده ی روز مره خود باز گردید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید