سامسونگ شرکت اپل را در بازار آمریکا شکست داد - تکفارس 
سامسونگ شرکت اپل را در بازار آمریکا شکست داد - تکفارس 

سامسونگ شرکت اپل را در بازار آمریکا شکست داد

حمزه سروری
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - 21:14
سامسونگ شرکت اپل را در بازار آمریکا شکست داد - تکفارس 

تحقیقاتِ بازاریِ Kantar می گوید سامسونگ در بازار سهام آمریکا در دوره ی سه ماهه ی گذشته به صدر صعود کرد؛ سه ماهه ای که در ماه می پایان می یافت، به عبارت دیگر سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۷. اتفاقی که رخ دادنش باعث ضعف اپل یا قدرت سامسونگ نیست و با توجه به انتشارات این دو اَبَر کمپانی اتفاقی ناگزیر است؛ از آن جایی که شروعِ انتشار پرچم دار کره ای ها در فصل بهار بود و از اپل نیز فصل پاییز خواهد بود. با این حال سامسونگ به سود و رشد سهام ۳۶.۲ درصدی رسید و  مقدار رشد اپل در سه ماهه ی قبل معادل ۳۴ درصد بود. دست آورد سامسونگ در قیاس با سال گذشته و در همین دوره که پرچم دارانش «گلکسی اس۷» (Galaxy S7) و «گلکسی اس ۷ اج» (Galaxy S7 Edge) بودند مقداری کمتر است.

شروعِ گلکسی اس ۸ در بازار به سامسونگ کمک کرد تا رتبه ی اول را در آمریکا دوباره تصاحب کند، امّا سود به دست آمده از انتشار این پرچم دار جدید کمتر از پیش بینی هایی است که برای یک گوشی تماماً دوباره طرحی شده انتظار می رفت.

_محققِ پایگاه Kantar، دومینگ سانِبو

حساب های اپل و سامسونگ در آمریکا نشان گر این است که پر فروش ترین گوشی های این بازار در ۱۰ برتر، تماماً متعلق به این دو کمپانی است. در اوج رقابت این دو باید اشاره کرد که از ده گوشی، سهم هر کمپانی پنج تا می باشد و این یعنی یک رقابت تمام عیار! از میان این ها چهار گوشی پر فروش، آی فون ۷، آیفون ۷ پلاس، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۸ هستند. پشت سر تمام این ده گوشیِ پر فروش برتر که مطلقاً در دستان سامسونگ و اپل است، پرچم دار ال جی یعنی G6 با اختلافی معادل ۱.۳ درصد با دیگر رقبایش برای رسیدن به جدول فاصله دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.