برنامه زمانی رسمی گوشی نوت ۸ منتشر شد - تکفارس 
برنامه زمانی رسمی گوشی نوت ۸ منتشر شد - تکفارس 

برنامه زمانی رسمی گوشی نوت ۸ منتشر شد

سعید مزارعی
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - 15:29
برنامه زمانی رسمی گوشی نوت ۸ منتشر شد - تکفارس 

روز گذشته خبری در رسانه های کره ای منتشر شد که در آن جدولی از نقشه زمانی شرکت سامسونگ در مورد تاریخ انتشار گوشی گلکسی نوت ۸ وجود داشت و ما در این خبر این جدول زمانی که به زبان کره ای نوشته شده است را به زبان فارسی منتشر می کنیم تا شما نیز از نقشه سامسونگ در مورد گوشی نوت ۸ آگاه شوید. برای دیدن این جدول زمانی در ادامه با تکفارس همراه باشید.

همانگونه که مشاهده می کنید، شرکت سامسونگ روز ۱۵ سپتامبر را برای تاریخ عرضه رسمی این گوشی در نظر گرفته است، اما یک دوره پیش از فعال سازی از تاریخ ۱۱ سپتامبر وجود دارد که برای افرادی در نظر گرفته شده است که این گوشی را در دوره ۱ تا ۱۰ سپتامبر پیش خرید کرده اند. از روز ۲۳ آگوست که این گوشی به صورت رسمی رونمایی می شود، کاربران مشتاق و علاقمند می توانند از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ آگوست با مراجعه به فروشگاه های اپراتورها و نمایندگی های رسمی سامسونگ این گوشی را از نزدیک مشاهده کرده و با آن کار کنند.

برنامه زمانی رسمی گوشی نوت ۸ منتشر شد - تکفارس 

  • ۲۳ آگوست تاریخ رسمی معرفی گوشی گلکسی نوت ۸ در شهر نیویورک آمریکا
  • ۲۵ تا ۳۱ آگوست تاریخ تجربه کار با گوشی گلکسی نوت ۸ در برخی فروشگاه های سامسونگ
  • ۱ تا ۱۰ سپتامبر تاریخ پیش خرید گوشی گلکسی نوت ۸
  • ۱۱ سپتامبر روز فعال سازی اولین گوشی گلکسی نوت ۸ توسط ۳ شرکت ارائه دهنده شبکه در کشور کره جنوبی
  • ۱۱ تا ۱۴ سپتامبر روز پیش فعال سازی گوشی های نوت ۸ پیش خریداری شده
  • ۱۵ سپتامبر تاریخ عرضه رسمی گلکسی نوت ۸

البته باید بدانید که این برنامه زمانی متعلق به کره جنوبی است اما ممکن است که به همین صورت به زبان انگلیسی برای سایر نقاط دنیا نیز ترجمه شود. مدت زمان پیش فروش گلکسی نوت ۸ یک روز کمتر از مدت زمانی است که پیشتر شرکت سامسونگ برای گوشی گلکسی S8 و S8 پلاس در نظر گرفته بود اما فعال شدن تدریجی که از ساعت ۹ صبح روز ۱۱ سپتامبر آغاز می شود، یک روز بیشتر از آن است. از این طریق سامسونگ تلاش می کند تا مانع از مشکلات و برطرف کردن نقاط ضعف در این پروسه شود تا اگر یک رنگ خاصی از نوت ۸ محبوب تر از سایر رنگ ها بود، توانایی مدیریت عرضه و تقاضا را پیش از عرضه جهانی این گوشی داشته باشد.

یک نماینده یکی از اپراتورهای کره ای درباره نقشه زمانی شرکت سامسونگ می گوید : “ ما قصد داریم به طور کامل آماده شویم تا هیچگونه شک و تردیدی در فروش گلکسی نوت ۸ وجود نداشته باشد. بسیار مهم است که ببینیم که چه تعداد از ارائه دهندگان شبکه تلفن همراه می تواند در انجام ایمن این کار مطابق با انتظار بسیاری از کاربران خریدار گوشی های نوت ۸ عمل کنند.” از آنجایی که سامسونگ سال گذشته دردسرهای بزرگی بابت مشکلات موجود در گوشی نوت ۷ متقبل شد، حالا در تلاش است تا با ارائه یک گوشی بی نقص از سری نوت، اعتبار را به خط تولید گوشی های قلم دار خود برگرداند و به طور حتم، لازمه این کار ارائه بدون مشکل نوت ۸ خواهد بود.

منبع: phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید